סוגר חשבון

אורן חזן על הקלטות אדלשטיין: "גדל כאן פוטין 2"

חבר הכנסת הצבעוני מהליכוד ממהר לנצל את "הקלטות אדלשטיין" בו הוא נשמע מבקר את נתניהו, כדי "לסגור חשבון" עם יו"ר הכנסת שנמצא איתו בעימות מתמשך (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אורן חזן ויולי אדלשטיין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ אורן חזן מגיב היום (ראשון) להקלטות יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בו הוא נשמע מבקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואומר: "להגיד על ראש ממשלה שהוא משוגע ולא יכול להמשיך בתפקידו זו חציית גבול מסוכנת".

יולי אדלשטיין נגד נתניהו: "התנהלות בעייתית"

לדברי חזן: "יש לחקור את הפגישה ואת כל הנאמר בה שכן מדובר בבעל תפקיד ממלכתי. עולה חשש כי אדלשטיין מוביל ניסיון פוטש של יו"ר כנסת שמחויב מתוקף תפקידו לממלכתיות, נגד ראש ממשלה מכהן. זה לא ענין של מה בכך שיו"ר הכנסת מנסה להשתלט על תפקיד ראש הממשלה והשלטון במדינת ישראל תוך האשמה של נתניהו בחוסר כשירות למלא את תפקידו כי השתגע".

ח"כ חזן הוסיף: "אחרי שבהתחלה האיש הזה, אדלשטיין, החרים אותי - היום הוא כבר מחרים את ראש הממשלה, 15 חברי כנסת מסיעת הליכוד בכנסת ואת המועמדים החדשים שלא ראויים לדעתו. נראה שבשקט בשקט גדל לנו כאן 'פוטין 2' שרוצה להשתלט ולקבוע בעצמו מי יהיה בהנהגה ומי לא".

חזן המשיך ותקף: "כמו בוגי לפניו שחתר נגד ראש הממשלה, גם אדלשטיין איבד את הזכות להיות חלק מסיעת הליכוד בכנסת ומתנועת הליכוד בכלל. לא נחכה עד שישלים את תכניתו להיות נשיא מדינה ואז ייצא נגד הליכוד בבוטות".

"כדאי שנבהיר לו מה אנחנו חושבים עליו עכשיו - עליו להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד", סיים חזן "לסגור חשבון" עם בכיר הליכוד שנמצא איתו בעימות מתחילה הקדנציה, ושנחשף הבוקר בהקלטות המביכות נגד נתניהו והליכוד כפי שפורסמו ב'כאן רשת ב'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר