"הקלטת סתר מרושעת"

שרה נתניהו הוקלטה צורחת: "אני מש-כי-לה"

שלל העדויות ממעון רוה"מ לאורך שנים על התפרצויותיה של גב' שרה נתניהו, מקבלות לראשונה אישוש פומבי מהקלטות - שהוגדרו היום בידי משפחתה כ"מגמתיות" • האזינו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקלטת ההתפרצות המביכה (אבי אשכנזי, וואלה! NEWS. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

בהקלטה שנחשפה היום (ראשון) באתר 'וואלה! NEWS', נשמעת לראשונה שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, בהתפרצות המתאימה לתיאוריהם של עובדים רבים שעברו במשך השנים במעון המפורסם.

הכל החל בידיעה קצרצרה שפורסמה ב-10 בנובמבר 2009 במדור שולי בעיתון 'ידיעות אחרונות'. הידיעה, שדווקא די החמיאה לנתניהו, פירטה כיצד היא "החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה", באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שבה למדו בניה.

אך כעת מתברר שאותה ידיעה דווקא עוררה כעס אדיר מצידה של רעיית ראש הממשלה כלפי יועץ בכיר - בעבר - למשפחת נתניהו. בשיחה שהיא קיימה עמו לאחר פרסום הידיעה היא כועסת על כך שבכתבה מצוין כי "תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית", וכן על העובדה שלא הוזכר בה כי היא "פסיכולוגית מקצועית".

בהקלטה שנחשפת כעת, נשמעת נתניהו מטיחה בצווחות נוראיות בעובד הבכיר: "אני מש-כי-לה! פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!". היא אף דרשה מהעובד לנזוף בעיתונאי המפרסם: "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!. אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

עדותה של שירה רבן החרדית: "פחדתי ששרה נתניהו תרביץ לי" (צילום: מתוך חדשות 2)

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כל כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו, ורק משפחת נתניהו. לאורך שנים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית, דבר שהתקשורת מעדיפה להעלים יחד עם מגוון פעילויות ציבוריות של הגברת נתניהו, בין היתר עבור ניצולי שואה, חיילים בודדים, ילדים חולי סרטן ומשפחות שכולות".

"מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים! אין בהקלטה שום עניין לציבור ושום ערך כלשהו, אלא מדובר ברכילות צהובה בלבד שכל מטרתה המשך מסע ההכפשה המרושע נגד משפחת נתניהו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בעמוד הפייסבוק שלו להקלטה וכתב כי "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי. מה 'התגלית הגדולה' שגילו הפעם? קלטת מלפני תשע שנים שאין בה כלום.

"האם יש אדם שאף פעם לא מתרגז ואומר כמה מילים שלא התכוון אליהן בעידנא דריתחא? אבל רק במקרה של משפחתי ושלי זה משודר בראש החדשות והופך כלי ניגוח בניסיון המתמשך להפלת הממשלה בראשותי שלא בקלפי.

"זו אותה תקשורת שבמשך עשרות שנים מתעלמת מהפעילות הציבורית העניפה של רעייתי, למען ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות, קשישים וניצולי שואה. הדברים האמיתיים אינם מעניינים את התקשורת, שעושה כל מאמץ להסתיר אותם מהציבור. גם הפעם הניסיון הבזוי הזה לא יצלח. הציבור חכם ומבין היטב מה באמת קורה כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר