מרגש

כל הסינים דומים? לא תאמינו עד כמה זה יכול לעזור

שוטר משנחאי שיחק תפקיד של בנם המת של בני זוג קשישים שאיבדו את בנם. בתחילה, אמו של השוטר התנגדה, אך לבסוף הסכימה כדי לסייע לאם השכולה שחלתה (מעניין)

(צילום: צילום מסך מפייסבוק)

הסיפור המרגש החל בצורה עצובה כאשר בשנת 2003 ליאנג קיואינג ובנה, יו, מפרבר של שנחאי, נחשפו לגז רעיל במהלך תאונה, יו הצעיר נהרג במקום בעוד אמו, ליאנג, לשעבר מורה בבית ספר, שרדה את התאונה אך נשארה משותקת עם פגיעת מוח קשה ביותר.

בעלה, שהיה שרוי באבל על בנם לא ידע איך לבשר לה על שאירע לבנם. ובכל פעם שהאם שאלה על יו, סיפרו לה הסובבים בהוראת האב כי יו הצעיר נסע לעבוד בעיר רחוקה. בשנת 2010, צפה האב בתכנית טלוויזיה שעסקה במשטרת שנחאי ובה נדהם לראות שוטר שחזותו מזכירה בצורה מדהימה את בנו המנוח. ובאותו רגע החליט כי השוטר הצעיר שזה עתה ראה לראשונה, יהיה זה שישיב את החיוך לפניה של אשתו. האב לא ידע איך ליצור קשר עם השוטר כיוון שלא ידע את שמו אבל כן ידע באיזו תחנה הוא משרת.

האב שהיה נחוש למצוא את השוטר פנה לתכנית הטלוויזיה בתקווה לדלות מידע על האיש. שלוש שנים לקחו עד שמפיקי התכנית, יחד עם כוחות המשטרה, הצליחו לאתר את השוטר ששמו ג'יאנג ג'ינגווי. "הוא נראה בדיוק כמו בני", מספר שיאה בסרטון שהפך לוויראלי בסין.

השוטר ששמע את סיפורם הנוגע של הזוג, הסכים מיידית לפגוש את המשפחה. הוא סיפר כי שמח להתחזות לבנם כדי להעניק מעט נחמה לאם החולה. "הדבר היחיד שהיה לי קשה, היה לקרוא למישהי שהיא לא אימי, אמא." מספר ג'יאנג "בהתחלה אימי הייתה נגד הרעיון, אבל בהמשך הסכמנו כולנו שאם זה יעזור, אעשה זאת".

לאם שבנה האמיתי נהרג, נאמר כי בנה עבד במשך תקופה ארוכה הרחק מהבית וייתכן שהמבטא שלו השתנה. כמו כן, הם סיפרו לה שהוא עובד ביחידה ביטחונית מיוחדת, מה שמונע מבעדו לבקר לעתים יותר קרובות. כשהזוג אוחד עם "בנם" האבוד, הם פרצו בבכי, ולמרות שבקושי הכיר אותם, גם השוטר דמע כשחיבק את האם. למרות שהמפגש ארך רק דקות בודדות, הייתה לו השפעה משמעותית על האם המשותקת. "בלילה לאחר המפגש, היא ישנה כמו תינוקת.", סיפר שיאה "לפני כן, היו לה קשיי שינה רבים."

האיחוד המרגש התקיים לפני חמש שנים, אך מערכת היחסים בין הזוג וג'יאנג המשיכה. הם ביקרו אותו בשנחאי בשנה שעברה ושומרים איתו על קשר באמצעות טלפון ושיחות וידאו. השוטר גם שולח להם מתנות מידי פעם. שיאה אמר כי מצבה הרפואי של ליאנג השתפר בשנים האחרונות, מאז שפגשה את ג'יאנג והיא מדברת עם בנה לעתים קרובות יותר. ושיאה הוסיף "למרות שהוא מתגורר בשנחאי ורחוק מאיתנו, הלבבות שלנו נשארים קרובים ואני מחשיב אותו כבני." ואילו השוטר ג'יאנג, שמשמש גם כבן מחליף סיכם ואמר: "אני תמיד אהיה שם בשבילם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר