צפו

הצצה נדירה ומהירה לתהליך בניית מטוס נוסעים

הייתם בפנים וראיתם אותו מבחוץ, אבל איך מרכיבים את המפלצת האווירית הזאת? זה כנראה עדיין לא ראיתם. חברת שיאמן איירליינס מספקת הצצה נדירה שאסור לכם להחמיץ (מעניין)

(צילום: שיאמן איירליינס)

חברת התעופה שיאמן איירליינס מסין פרסמה בעמוד הטוויטר שלה סרטון שהפך להיות ויראלי ונצפה במאות אלפים, בסרטון תוכלו לצפות בכל תהליך ההרכבה והצביעה של מטוס בואינג מדגם דרימליינר 787-9, שמצטרף לצי של החברה.

המטוס הורכב במפעל של בואינג ששוכן בעיר נורת' צ'רלסטון שבדרום קרוליינה. בסרטון רואים כיצד מורכבים חלקי המטוס ולאחר מכן את כנפיו של המטוס, שמוצאים מתוך מטוס תובלה ומובלים אל ההאנגר

ייצור המטוס החדש נעשה בשיתוף פעולה בין שיאמן איירליינס והאו"ם. בשנה שעברה חתמה החברה על הסכם עם האו"ם שיסייע לקדם את המטרות שלה לפיתוח בר קיימא במסגרת פרויקט "המטרות הגלובליות" המדינות המעורבות בפרויקט התחייבו בשנת 2015 לקדם 17 מטרות כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר עד שנת 2030.

תקציר הבנייה (חשבון הטוויטר של שיאמן איירליינס)

נשיא החברה אמר כי "בזמן שחברות התעופה מטיסות מיליוני נוסעים בכל שנה, שיאמן איירליינס רוצה לסייע לאו"ם לקדם את 17 המטרות בתחום הקיימות ביניהן המלחמה בעוני, במאבק ברעב בעולם, בשיפור החינוך, ועידוד אנרגיה נקייה ומאבק בשינויי האקלים.

והוסיף כי המטוס, ראשון מסוגו בעולם, משקף את מטרת החברה להפחית את פליטת הפחמן לאוויר. מטוס הדרימליינר 787-9 מפחית ב-20 עד 30 אחוזים את השימוש בדלק ופליטת דו תחמוצת הפחמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר