בעקבות הקלטת שרה

נתניהו: "מתירים את דמם של בני משפחתי; תתביישו לכם"

ראש הממשלה נתניהו מתייחס פעם נוספת להקלטה של רעייתו שרה ואומר כי "כשמדובר במשפחה שלי, ברעייתי, בילדיי, הכל מותר. מתירים את דמם" • "תתביישו לכם", הוסיף רוה"מ • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) פעם נוספת להקלטות בהן נשמעת רעייתו שרה צורחת על אחד מיועציה ובכאב אומר כי מתירים את דמה של משפחתו.

"אתמול, אשתי האהובה שרה הייתה בדרך לחיפה, לחנוך מוזיאון לשואה ולהיפגש שם עם ניצולים שהיא מקיימת איתם קשר שנים רבות ובעודה בדרך לחיפה, התקשורת מפרסמת קלטת בת תשע שנים, הקלטת סתר. תשע שנים!", פתח ראש הממשלה את דבריו.

נתניהו מתייחס לתוכן הקלטת וכותב: "אבל מה יש בקלטת? שרה מרימה את קולה בכעס, בשיחה שהוקלטה בסתר. אני רוצה לשאול אתכם: בתשע השנים האחרונות, מישהו מכם הרים את קולו בכעס, פעם אחת? פעמיים? הרבה פעמים? אולי גם העיתונאים והעיתונאיות, גם הם לא עשו דבר כזה אף פעם? אני בטוח שכולכם הרמתם את קולכם".

"ואני בטוח בעוד משהו", הוסיף ראש הממשלה, "שאם הייתם מביאים הקלטה של אישה אחרת או של משפחה אחרת לתקשורת, התקשורת הייתה אומרת: 'עזוב, אנחנו לא מפרסמים את זה, זה פרטי', אבל כשמדובר במשפחה שלי, ברעייתי, בילדיי, הכל מותר. מתירים את דמם".

נתניהו תקף את כלי התקשורת: "התקשורת מחבקת את המקליטים והמקליטות הללו ומציגה אותם כגיבורים גדולים. אבל הם לא גיבורים. הם עושים את המעשה השפל ביותר. הם מועלים באמון שנותנים בהם, הם עושים את זה בשביל בצע כסף או בשביל חיבוק חם בתקשורת או בשביל שניהם".

לדבריו, "הם רומסים זכות בסיסית שיש לכל אדם: הזכות לפרטיות. אז אני רוצה להגיד לכל המקליטים והמקליטות, והמפיצים והמפיצות, והשדרים למיניהם: תתביישו לכם. אין שום ערך בקלטות הללו. זה רק המשך של אותו מסע הכפשות והשמצות נגדי ונגד בני משפחתי".

את דבריו חתם נתניהו: "כבר אמרתי לכם יותר מפעם אחת: אתם רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי. עזבו את בני משפחתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר