בדרך לפגישה עם פוטין

נתניהו: איראן הופכת את לבנון לאתר טילים; לא נסבול זאת

רגע לפני המראתו לרוסיה - לפגישה עם הנשיא פוטין, הבהיר ראש הממשלה נתניהו כי איראן מנסה להפוך את מדינת לבנון לאתר טילים גדול נגד ישראל, "דבר שאיננו מוכנים לסבול", אמר (אקטואליה)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (שני) לרוסיה לפגישה עם הנשיא ולדימיר פוטין במוסקבה.

בטרם עלייתו למטוס, אמר ראש הממשלה כי ידון עם נשיא רוסיה "על הניסיון של איראן להפוך את לבנון לאתר טילים אחד גדול, אתר לייצור טילים מדויקים נגד מדינת ישראל, דבר שאיננו מוכנים לסבול".

"אנחנו נפגשים כדי להבטיח את התיאום הצבאי בין צה"ל לכוחות צבא רוסיה בסוריה", אמר ראש הממשלה. "עד היום זה הצליח וחשוב שזה ימשיך להצליח. אני אדון עם הנשיא פוטין על הניסיונות הבלתי פוסקים של איראן להתבסס צבאית בסוריה, דבר שאנחנו מתנגדים לו בתוקף וגם פועלים נגדו".

ראש אמ"ן, האלוף הרצי הלוי, הצטרף אל ראש הממשלה בנסיעתו למוסקבה במקום ראש המוסד יוסי כהן. נתניהו, החליט על השינוי בעקבות כך שביקש להתמקד בפגישה עם פוטין בתיאום הצבאי בין צה"ל לצבא רוסיה.

כמו כן אל הנסיעה של ראש הממשלה הצטרפו גם השר זאב אלקין, ראש המועצה לביטחון לאומי מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי תת-אלוף אליעזר טולדנו.

השר אלקין אמר לפני ההמראה כי ‏"מניסיון העבר כל פגישה כזאת תרמה תרומה חשובה מאוד לביטחון ישראל". אלקין ציטט מהעיתון הרוסי "קומרסנט", שם נכתב הבוקר כי "נתניהו היום הוא מנהיג יחיד בעולם שמצליח לקיים מערכת קשרים טובה מאוד עם נשיא ארצות הברית ונשיא רוסיה בו זמנית".

דבריו של ראש הממשלה על לבנון מתחברים למאמר שפרסם אמש דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס בתקשורת הערבית בו קרא לאזרחי לבנון לפקוח עין על ההשתלטות האיראנית והזהיר כי "לבנון הופכת במעשה ובמחדל של הרשויות הלבנוניות ושל העלמת עין מצד חברות רבות בקהילה הבינלאומית למפעל טילים אחד גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר