המהפכה הדיגיטלית של 'לאומית שירותי בריאות'

הושקה עמדת מידע דיגיטלית חדישה של 'לאומית שירותי בריאות' בבית חולים "מעייני הישועה". סגן שר הבריאות יעקב ליצמן באירוע ההשקה: "שיתוף פעולה בין 'לאומית שירותי בריאות' ל'מעייני הישועה' תורם למגזר החרדי" (בריאות, שיווקי)

המהפכה הדיגיטלית של 'לאומית'. (צילום: יחצ)

במעמד סגן שר הבריאות עקב ליצמן, מנכ"ל המרכז הרפואי "מעיני הישועה" שלמה רוטשילד ומנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות' מר ניסים אלון, הושקה השבוע עמדת המידע הדיגיטלית החדשה של 'לאומית שירותי בריאות' במרכז הרפואי 'מעייני הישועה'.

השקת העמדה הינה חלק מפעילות הנרחבת של 'לאומית שירותי בריאות' להנגשת המידע הרפואי ללקוחותיה במגזר החרדי. בעמדה ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים, כולל שירותי מרשם דיגיטלי ותמצית התיק הרפואי של המבוטח, זימון תורים מיידי ושירותים נוספים.

במעמד השקת העמדה אמר המנכ"ל ניסים אלון, כי " 'לאומית שירותי בריאות' רואה לעצמה חובה וזכות להציב עמדה שתשרת את הציבור החרדי שאינו צורך שירותים מקוונים".

סגן שר הבריאות ליצמן אמר באירוע ההשקה: "אני רואה באור חיובי את שיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' ל'לאומית שירותי בריאות'". ליצמן הבהיר כי יפעל בכול הכוח לסכל את התחרות הפרועה בין קופות החולים.

מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות' מר ניסים אלון הודה לליצמן על התמיכה שלאומית מקבלת מסגן השר.

את ברכת המרכז הרפואי 'מעייני הישועה', הביא מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד, שציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה בין 'מעייני הישועה' ל'לאומית שירותי בריאות'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר