מרגש

8 חודשים לאחר שנפצע בפיגוע, הוא חוזר

נעמן פארס שנפצע מדקירות של המחבל הירדני שתקף אותו בין חומות העיר העתיקה בירושלים, עבר הליך שיקום ארוך, וכעת הוא מספר כמה חיכה לחזור לשירות המשטרה (בארץ)

השוטר לאחר ההחלמה (צילום: דף הפייסבוק של נעמן פאריס)

בפוסט שפרסם אתמול (ראשון) בדף הפייסבוק, כתב פאריס נעמן מהכפר חורפיש "קמתי בבוקר ליום עם המון רגשות מעורבים , שמחה סיפוק עצמי ואושר בלתי יתואר, 56 שניות נלחמתי על חיי , מאז האירוע לא עליתי על מדים .. 8 חודשים אני מטופל פיזית ונפשית עברתי ימים ולילות לא קלים אבל תמיד חשבתי לעצמי מתי אני חוזר לעבודה , 8 חודשים נלחמתי אפילו במצב הבריאותי טופלתי יום וליל בוקר וערב והנה הגיע היום לחזור לעבודת הקודש אומנם זה לכמה שעות ולימים ספורים אומנם זה לעבודה משרדית ולא חזרה לשטח ולעבודה שאני כה אוהב אבל גם זה עוד יגיע, אני מודה לאלוהים על רגע זה ומודה למשפחתי המדהימה על התמיכה", סיים השוטר את הפוסט שזכה לוויראליות רבה ברחבי הרשת ולתגובות נרגשות

תיעוד רגעי הפיגוע (משטרת ישראל)

כזכור, לפני כשמונה חודשים הגיע מוחמד עבדאללה סלים אלקסאגי, אזרח ירדן בן 57 לישראל דרך מעבר נהר הירדן בבית שאן, וביצע פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים ולאחר מאבק עיקש עם השוטר נעמן פאריס, חוסל המחבל ביריות.

על תפקודו בשעת הפיגוע זכה נעמן לשבחים מהדרגים הביטחוניים, מפקד מחוז ירושלים אמר לו בבית החולים, "ידעת להגיב נכון והיית במקום הנכון. אני אישית גאה בך, ומפקדיך וכולנו בירושלים גאים בך. אנחנו יודעים בדיוק מה היה שם, אנחנו רואים הכול והתגובה שלך הייתה מצויינת, מקצועית, נכונה ובטוחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר