חשיפת "כיכר השבת"

אותר נהג האוטובוס שצפה בסרט בעת שנסע בבני ברק

נהג 'אגד' שתועד מתגלח, צופה בסרט וקורא בספר תוך כדי נהיגה במרכז בני ברק בערב שבת האחרון, הוא "נהג חדש, בן מיעוטים, ממזרח ירושלים". הוגשה נגדו תלונה חריפה והוא ייחקר בחומרה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צופה בסרט (צילומים: באדיבות המצלם)

בחברת 'אגד' מגיבים היום (שני) בחומרה לתיעוד שנחשף ב"כיכר השבת", בו נצפה נהג אוטובוס קו 402 כשהוא מתגלח, צופה בסרט וקורא בספר תוך כדי נהיגה במרכז בני ברק ביום שישי האחרון.

• נהג אגד מתגלח, קורא וצופה בסרט - כשהוא נוהג

הנהג, שמתגורר במזרח ירושלים, אותר במאמץ בידי אנשי החברה, והוא צפוי להליך משמעתי חמור בשל התנהגותו שסיכנה בבירור חיי אדם.

האישה שתיעדה את מעשיו, אמרה ל"כיכר השבת" בזעם: "לא הספיק לנו 'אסון 402' אחד, בו נהרגו שישה נוסעים בגלל נהיגה חסרת אחריות? בושה, פשוט בושה. התנהגות כזו מרתיחה את הדם כל פעם מחדש. מישהו צריך לשים סוף לתופעה הפושעת הזו".

כעת כאמור נמסר מ'אגד': "הסרטון עלה אתמול לאתר 'כיכר השבת', ולצערנו מי שתיעד את האירוע יוצא הדופן בחומרתו לא טרח להעביר תלונה מסודרת לאגד על כל פרטיו, זאת כדי שנוכל לאתר ולתחקר את המקרה הקשה הזה עד תום".

"בשל חומרת האירוע, הצלחנו רק היום לזהות בקושי רב את הנהג הנדון, נהג חדש בן מיעוטים המתגורר במזרח ירושלים, העובד באגד מזה כשנה ומחצה".

התיעוד המלא

בחברה מוסיפים, כי "הוגשה כנגד הנהג תלונה חריפה למוסדות המשמעת באגד, הוא צפוי להיחקר, ואז תשמע גרסתו לממצאי הסרטון ההזוי והבלתי מתקבל על הדעת הזה".

"באגד קיימת אפס סובלנות לשימוש בנייד בעת נהיגה ובהסחת דעת שלא לצורכי הנהיגה, והבטיחות היא בבחינת חזות הכל. לאחר גמר הליך השימוע המשפטי, נעדכן - באשר לתוצאותיו הבלתי מתפשרות - את אמצעי התקשורת שחשף את התנהגותו חסרת האחריות של הנהג, ובכך סייע בידינו לבער מקרבנו עשבים שוטים".

קורא בספר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר