בעד הנערה, נגד צה"ל

קיצוני נטורי קרתא חיבקו את משפחת הנערה עאהד תמימי

בני משפחת תמימי זכו לביקור חיזוק מיוחד של קיצוני "נטורי קרתא", שבאו עם דגלי פלסטין, וחיזקו את מאבקם נגד מעצר הנערה עאהד שתקפה והתגרתה בחיילי צה"ל ונעצרה • צפו בתיעוד (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נטורי קרתא עם משפחת חמימי (צילום: חיים גולדברג)

פרסום ראשון: סערת הנערה עאהד תמימי מסרבת לרדת מן הכותרות. הנערה ובני משפחתה שהפכו את ההתגרות בחיילי צה"ל למאבק יומיומי במטרה להקניט ולהשמיץ את מדינת ישראל בעולם כולו מהווים בימים אלו את סמל המאבק הפלסטיני כאשר תמימי עצמה שוהה בכלא וזוכה לתמיכה בעיקר בעולם הערבי ובארגוני שמאל קיצוני.

בימים האחרונים זכו בני משפחת תמימי לביקור חיזוק מיוחד של קיצוני 'נטורי קרת'א הדוגלים באידיאולוגיה אנטי ציונית ואינם מכירים במדינת ישראל.

משפחת הירש ופעילים נוספים בארגון החרדי קיצוני הגיעו לביתם של משפחת תמימי כשדגלי פלסטין בידיהם והביעו את תמיכתם במאבקה של המשפחה לשחרורה של הנערה.

אנשי המשלחת נפגשו עם אביה של הנערה וכן עם האחים וידידים והבהירו כי הם מגנים את התנהגותה הבלתי דמוקרטית, לטענתם, של מדינת ישראל שעצרה נערה תמימה על לא עוול בכפה.

יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שפעילי נטורי קרתא מביעים תמיכה במאבק הפלסטיני ורק לפני מספר שבועות השתתפו בנאומו של ראש הממשלה אבו מאזן ברמאללה במהלכו תקף את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר הרב ישראל מאיר הירש כי "באנו להביע סולידריות עם מה שקרה למשפחה. דיברנו במפגש נגד הכיבוש ונגד הדיכוי המתמשך לפלסטינים. זה לא רק המעצר הזה אלא כל ההתנהלות של הממסד הציוני נגד העם הפלסטיני וזו רק אחת הדוגמאות של המצב הזה".

לדבריו, "התקבלנו בכבוד גדול. הגענו לכפר וכולם העריכו את המעשה שלנו".

(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)
(צילום: חיים גולדברג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר