הרה"ג לאו: "התואר של לוסטיג - כלים רוחניים להתנהלות במציאות הגשמית"

הרב הראשי השתתף בטקס תארים של קמפוס לוסטיג ובירך את הבוגרות שיזכו להקים בתים נאמנים בישראל ולפרנס את משפחתן בכבוד. רו"ח טולדנו: "יש לבוגרות הזדמנות לבחור היכן יעבדו ולא יהיה להן קשה למצוא עבודה" (לימודים, שיווקי)

הגר"ד לאו בחלוקת תארים בלוסטיג. (צילום: מיכאל ארנבורג)

בוגרות קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב חגגו את סיום הלימודים וכניסה לשוק העבודה למקצועות העתיד.

בטקס תארים לכ-100 בוגרות חרדיות בתחומי הנדסת תוכנה, מדעי המחשב חשבונאות ומנהל עסקים קיבלו הבוגרות צידה לדרך וברכת הצלחה מפי הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו, ראש סמינר לוסטיג הרב בנימין מצגר, ראש קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב הרב צבי שרייבר ועוד.

בנוסף, השתתפו בטקס גם יו"ר חבר הנאמנים של המרכז האקדמי לב עו"ד סנדי קולב, רקטור המרכז פרופ' קנת הוכברג, דיקאן הפקולטה לניהול פרופ' בן-ציון בר-לב, דיקאן הפקולטה להנדסה ומדעי המחשב פרופ' שלמה אנגלברג, ראש אקדמי של קמפוס לוסטיג ד"ר אריה טייטלבוים, מרצים, הבוגרות ובני משפחותיהן.

במהלך הטקס חולקו מלגות הצטיינות לסטודנטיות הנמצאות בשלבים שונים של התואר. הפרסים חולקו עבור הצטיינות מיוחדת בתחומי הלימוד השונים: חשבונאות, מחשבי ומנהל עסקים, וכן עבור הצטיינות מיוחדת בסיוע חברתי בקמפוס.

הרה"ג דוד לאו, הרב הראשי לישראל בירך את הבוגרות ואמר להן: "אתן משלימות עכשיו 7 שנים שבהן ניתנו לכן בראש ובראשונה כלים רוחניים לסייע בהתנהלות ב'ארצות החיים' - בחלק הגשמי. אלו כלים שייתנו לכן להקים בית נאמן בישראל ולפרנס את המשפחה. יש משהו מיוחד במסגרת הלימודים הזו כאן שלא מוצאים אותה במקומות אחרים. ההדגשה של לימוד תורה ולימודי מקצוע: יד ורגל, כמו יששכר וזבולון, של רוחניות וגשמיות. לתת את הכלים, שתדעו להשתמש בהם, וגם לזכור מה העיקר. אני מאחל לכן שעם הידע שרכשתן והערכים שספגתן תעלו ותצליחו בכל אשר תעשו, ברכת שמים תלווה אתכן, יהיו לכן בתים של תורה וחסד ותהיו מקור גאווה וסמל לנשים נוספות".

רו"ח יואל טולדנו, שותף וראש אשכול בזיו האפט BDO , אשר מעניק מגלת לימודים למצטיינת בחוג לחשבונאות בקמפוס לוסטיג, בשם פירמת רואי החשבון, סיפר כי הבוגרות ימצאו עבודה בע"ה בקלות: "לפני 10 שנים היה עודף ברואי חשבון ולאנשים שסיימו את הלימודים לא היה מה לעשות. אבל היום אתן נכנסות לעידן חדש: בשנתיים האחרונות אנחנו רואים בכל הארץ פחות הרשמה לתחום ראיית חשבון ומתחיל להיווצר מחסור בעובדים טובים במקצוע, ושוק העבודה מרגיש את זה. יש לכן הזדמנות לבחור היכן תעבדו ולא יהיה לכן קשה למצוא עבודה. תבחרו את מקום העבודה שלכן מבלי לוותר על הערכים שלכן, על המקצועיות שלכן, ולא על השאיפות הרוחניות שלכן".

רקטור המרכז האקדמי לב פרופ' קנת הוכברג אמר: "לאורך כל ההיסטוריה הייתה אנטישמיות. אבל אנחנו נמצאים כאן, למרות הכל עם ישראל שרד את כל הגלויות, בזכות מוסדות התורה כגון אלו שאתן לומדות בהם, בזכות מקומות כמו בית יעקב וכמו קמפוס לוסטיג והמרכז האקדמי לב שמדגישים לימוד תורה בכל דבר. אנחנו מלמדים גם מדע ואקדמיה אבל לא שוכחים שהעיקר הוא התורה. כך אנחנו ממשיכים את הדרך, את המסורת של לימוד תורה, קיום תורה ומצוות, והמסורת הזו תמשיך בע"ה לכל הדורות. אני מאחל לכן שבזכות ההשכלה שרכשתן אצלנו תוכלו להתפרנס בכבוד, לעזור בפרנסת המשפחה, ובזכות ההשכלה הרוחנית לבנות בתים נאמנים בישראל".

(מיכאל ארנבורג)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר