עקירת גינת המשחקים

התפטרות פינדרוס: "הפרה ברורה של ההסכם הקואליציוני"

מעקב "כיכר השבת": אף שבתקופה האחרונה אוחה הקרע בין ברקת לחרדים, ונוצרה ביניהם הידברות שוטפת, מודיע כעת יו"ר יהדות התורה בירושלים כי ההסכם הקואליציוני הופר לאחר פינוי גינת המשחקים הלילה בבית וגן (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אליעזר ראוכברגר (צילום: כיכר השבת)

מעקב "כיכר השבת": היחסים בין 'יהדות התורה' לראש העיר ירושלים ניר ברקת, שידעו במהלך הקדנציה עליות ומורדות, נראים כהולכים שוב לקראת משבר - והכל בשל עקירת גינת המשחקים בבית וגן, האחרונה באזור, באישון ליל, כפי שנחשף ב"כיכר השבת".

לאחר פרסום התנהלות העירייה בנידון, הודיע כזכור סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס במכתב לברקת כי הוא מעונין להתפטר מתפקידו כמחזיק תיק שפ"ע, מאחר והפקעת הגינה לטובת מוסד חינוכי "נעשה מאחורי גבו", כדבריו.

כעת, בעקבות התפטרותו הצפויה של פינדרוס, פונה לראש העיר יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בעירייה, חבר המועצה אליעזר ראוכברגר, בדרישה לקיים פגישה דחופה על מנת להסדיר את הנושא ולמנוע הפרה חמורה של ההסכם הקואליציוני.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ראוכברגר: "מדובר בהתנהלות חמורה ביותר שפינדרוס לא יכול היה יותר להחיש מולה. תיק שפ"ע מוחזק בידיו בהתאם להסכם הקואליציוני עם סיעת יהדות התורה. אילוץ להתפטר מהתיק - כפי שאירע פה בעקבות פינוי הגינה על ידי העירייה - הוא הפרה ברורה של ההסכם הקואליציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר