כל טיפולי העור במקום אחד

אם בעבר כדי לטפל בבעיות אסתטיות היה צורך בפרוצדורות ניתוחיות שכללו אשפוז והיו כרוכים בכאבים עזים, במנוחה ממושכת לאחר הניתוח ובעלות גבוהה מאוד של הטיפול, הרי שהיום ההתפתחות העצומה בתחום טיפולי העור וטכנולוגיה החדשנית מאפשרים טיפול מהיר, קל, נוח, ממוקד ויעיל וכל זאת ללא כאבים וללא תופעות לוואי (מאמע, שיווקי)

מכשירי לייזר באפילוג'יק. (צילום: יחצ)

בעוד בכל העולם קיימת מודעות גבוהה למגוון הטיפולים והאפשרויות בתחום הרפואה האסטטית, בישראל, המודעות עדיין נמוכה, ואפשרויות הטיפול מוגבלות.

באפילוג'יק – המרכז לרפואת עור אסתטית, עושים הכל כדי להבטיח שהטיפולים והמכשור המתקדמים בעולם יהיו בהישג ידה של הלקוחה הישראלית והכל תחת קורת קליניקה אחת. אל הקליניקה המרווחת והנעימה, חדרי הטיפולים והמנוחה, הוכנס מיכשור מתקדם במיוחד מחו"ל. צוות מטפלים הוטס במיוחד לאירופה כדי להתמחות בהפעלת המכשירים כשעל המלאכה מנצח ד"ר אופיר ארצי, מנהל המחלקה הרפואית ב'אפילוג'יק'. ד"ר ארצי המשמש בתפקיד מנהל המרכז המשולב לאסתטיקה של ביה"ח איכילוב, תל אביב הוא דמות מובילה בתחום הרפואה האסתטית והטיפול בטכנולוגיית לייזר. אלפי הלקוחות של 'אפילוג'יק' נהנים מהידע והניסיון הקליני העשיר שלו ואינם מפסיקים להודות.

אחד המכשירים החדשניים בתחום, שכבר פועל באפילוג'יק בהצלחה רבה הוא מכשיר ה-PicoWay, הייחודי והחדשני ביותר לטיפול בכתמי עור – כתמי לידה, כתמי גיל, כתמי שמש, נמשים. "כן, באמת, אפשר להסיר נמשים ביעילות רבה וללא כאב", מבטיחה אסתי טראובה מנהלת המרכז.

לדבריה "הטכנולוגיה החדשה פועלת באמצעות גלי קול שמאפשרים פגיעה מדויקת רק בגבולות הכתם ולא בעור. אלה גורמים לפירוק של הכתם-הפיגמנט בעור לחלקיקים זעירים ללא תחושת כאב. הטיפול בכתם כה מדויק עד שמטופלים רבים תוהים לאחר הטיפול האם בכלל 'עשינו' משהו. אנו מדריכים אותם להתאזר בסבלנות, ולאחר תקופה קצרה הם מתקשרים כדי לבשר בהתרגשות שהכתם נעלם".

טראובה מבקשת להדגיש כי אבחון כתמים הוא דבר מורכב ולכן רק לרופא מומחה יש סמכות לבצע את האבחון. "לצערי הרב, יש לא מעט חובבנים בתחום שחושבים שפשוט מטפלים בכתמים בלי להבין שישנם סוגים שונים של כתמים, ובכל כתם יש לטפל אחרת ולעיתים הם רק מחמירים את הבעיה וגורמים נזק. ב'אפילוג'יק' מציעים סל כלים מושלם לטיפול בנגע העור. לדוגמה: לאחר הסרת שומה בקופת חולים, נטפל בעור בשלבים כדי להעלים את הצלקת, לתקן את צבע העור בלייזר ועד להעלמה מוחלטת. מדובר בתהליך משולב שמביא תוצאות מושלמות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית