מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר משיק מסקרה חדשה

PURE COLOR ENVY LASH מסקרה רב תכליתית לאפקט מועצם המעניקה נפח מלא, אורך ללא גבולות והפרדה ומגיעה גם בפורמולה עמידה במים (מאמע, שיווקי)

מסקרה חדשה. אסתי לאודר. (צילום: יחצ)

הכירי את אובססיית הריסים החדשה מבית אסתי לאודר - Pure Color Envy Lash - שנועדה ליצור את מראה הריסים, לפי דרישתך. הגבירי את עוצמת הדרמה עם Pure Color Envy Lash Multi Effects Mascara החדשה המצוידת בפורמולה הניתנת לבנייה בשכבות ובמברשת היברידית כפולה המעניקה נפח מלא, הרמה, אורך ללא גבולות והפרדה.

Pure Color Envy Lash Multi Effects Mascara:

כלי הפיתוי האולטימטיבי: ריסים ארוכים ומלאי נפח שאת מתאימה להעדפותיך עם מסקרה Pure Color Envy Lash Multi Effects של אסתי לאודר. פורמולה מאוזנת באופן מושלם נבנית שכבה אחר שכבה ומשולבת במברשת היברידית כפולה וחדשנית ליצירת אפקטים לכל אירוע.

המברשת ההיברידית הכפולה החדשה עושה עבודה של שלוש מסקרות בסיבוב אחד של המקלון. כל אחד מהצדדים מוסיף דרמה הורסת למראה מותאם לכל מקום ולכל שעה. סיבי ניילון בונים את הנפח ומרימים את הריסים בעוד שדופן סיליקון יצוקה מעניקה אורך והפרדה ללא גבולות. בשימוש משולב, את יכולה לצפות לדרמה שהולכת עד הסוף מבלי לוותר על שום אפקט.

תערובת עשירה ועדינה של שמני ארגן, חוחובה וקוקוס עם חומרי ריכוך מסייעת בהזנה וריכוך הריסים. קוקטייל מפתה של סיבים ופיגמנטים מעניק נפח ואורך בעלי הגדרה ברורה וגוון שחור עשיר למבט חושני ובלתי נשכח שהינו גם עמיד לאורך זמן. מגע הריסים רך הודות לשילוב של פודרות משייות. הפורמולה הקרמית ניתנת לבנייה בשכבות ויחד עם זאת הינה קלת משקל. היא יוצרת ריסים שחורים ורבי ממדים מבלי להכביד עליהם. הצבע עמיד בלחות, הפורמולה אינה נמרחת אך מוסרת בקלות והיא מחזיקה את הריסים מבלי לגרום להם להיות נוקשים או להתפורר אלא להישאר רכים, גמישים ומעוררי קנאה מהתחלה ועד הסוף.

טיפ לשימוש: משחי על ריסים עירומים מהשורשים עד לקצוות. ניתן לחזור ולמשוח במשך היום לתיקונים קלים או לתוספת דרמה. הסירי בקלות עם מים וסבון או עם תכשיר להסרת איפור.

Pure Color Envy Lash Waterproof Multi Effects Mascara:

הכירי את המלווה האולטימטיבית לנסיעות של נשות חוג הסילון: Pure Color Envy Lash Waterproof Multi Effects Mascara של אסתי לאודר היא מסקרת הדה-לוקס העמידה במים ועתירת הביצועים, הניתנת ללבישה ממושכת ביותר ומרככת את הריסים. היא מציעה שילוב של נפח הניתן להתאמה אישית, הרמה, אורך והפרדה של מסקרה Pure Color Envy Lash Multi Effects בתכשיר אחד חדשני לריסים.

עם תערובת סיבים המסייעת ביצירת נפח ואורך בשלבים, הפורמולה הקרמית והקלה מספקת ריסים שחורים עצימים ורב ממדיים שנשארים לאורך זמן. המסקרה רוויה בשילוב מיוחד של שעוות ושמנים והנוסחה העמידה במים שלה מותירה את הריסים במגע רך ובגמישות מרבית המאפשרת נפח והגדרה שהולכים עד הסוף. הריסים מלאים, סמיכים ומורמים אך אינם נמרחים או נסדקים. המברשת ההיברידית הכפולה והחדשנית מאפשרת משיחה מותאמת ביד מומחה. יחדיו, המסקרה היוקרתית הזו היא הכלי האולטימטיבי לאיפור הריסים בכל מקום, בכל עונה ובכל אירוע.

טיפ לשימוש: משחי על ריסים עירומים מהשורשים לקצוות. ניתן לחזור ולמשוח במשך היום לתיקונים קלים או לתוספת דרמה. להסרה, נגבי את הריסים בעדינות בצמר גפן ספוג ב- Take It Away LongWear Makeup Remover של אסתי לאודר או בכל תכשיר מבוסס שמן להסרת איפור עמיד.

כל המוצרים בקולקציית Estée Lauder Pure Color Envy Lash נבדקו על-ידי רופאי עור | מחיר: 120

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות
ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית