המחאה הירושלמית

הפקעת גינת המשחקים: שביתת מחאה במנהל הקהילתי

המנהל הקהילתי בשכונת בית וגן בירושלים הודיע על שביתה והפסקת הפעילות בעקבות פינוי גינת המשחקים על ידי עיריית ירושלים לפנות בוקר - שנחשף ב"כיכר השבת". מוקדם יותר יצחק פינדרוס התפטר מהחזקת תיק שפ"ע כמחאה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מתקני המשחקים נעקרו והכניסה למקום נחסמה (צילום: באדיבות המצלם)

המנהל הקהילתי בשכונת בית וגן הודיע הערב (שני) על שביתה והפסקת כל פעילות החל ממחר, זאת בעקבות פינוי גינת המשחקים על ידי עיריית ירושלים לפנות בוקר, שנחשף ב"כיכר השבת".

במכתב שהפנו ראשי המנהל לראש העירייה ניר ברקת ולחברי המועצה החרדים, הם כותבים: "אנו, חברי המנהלת בבית וגן, כנציגי התושבים, מזועזעים ומוחים בתוקף על ההתנהלות הבריונית שנעשתה בחסות עיריית ירושלים ובהכוונתה".

"כמי שמציג את עצמו כראש העיר של כלל התושבים, נוכחנו לראות באופן הברור ביותר שאינך מייצג את תושבי בית וגן. אחרי שהגישו אלפי חתימות של תושבי בית וגן לעירייה שמתנגדים למהלך, ולאחר שמתנהל בחודש האחרון שיח בין התושבים לעובדי העירייה בראשות הרב פינדרוס מחזיק תיק שפ"ע ולאחר שנקבעה פגישה ליום חמישי הקרוב בין התושבים לעירייה, המעשה שנעשה באישון לילה הוא מעשה מביש ועלוב, אינו מכבד את העירייה ולא מכבד את ראש העיר", נכתב.

ראשי המנהל מחריפים את הטון ומכריזים כאמור על שביתה: "אנו, כחברי המנהלת ונציגי הציבור, החלטנו להקפיא את כל פעילות המנהלת ממחר בבוקר, ה-31/1/2018, ומודיעים על סגירת בניין המנהלת על כלל פעולותיו עד להודעה חדשה".

את מכתבם זה הם מסיימים: "דרישתנו - להחזיר את המצב לקדמותו לאלתר, להקפיא את המהלך באופן מלא עד למיצוי העניין מול התושבים לשביעות רצונם ולהקצות עובד אורבני באופן מיידי לשכונת בית וגן על מנת שלא ישנו מקרים כאלו שלא בידיעת חברי ההנהלה ונציגי התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר