סנקציה משפטית

עו"ד שפטל יועמד לדין משמעתי כי כינה את איזנקוט "פקידון שמן"

במהלך פרשת אלאור אזריה, השתלח עו"ד יורם שפטל ברמטכ"ל גדי איזנקוט. אף שמאז התנצל, היום הוא סופג החלטה על העמדתו לדין משמעתי בלשכת עורכי הדין (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו הבוטים של יורם שפטל (מתוך רדיו ללא הפסקה. תמונה: Yossi Zeliger/FLASH90)

לשכת עורכי הדין החליטה היום (שני) להעמיד לדין משמעתי את עורך הדין יורם שפטל מאחר והשתלח בעבר בבוטות ברמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט.

ההחלטה, שנפלה בוועדת האתיקה של הלשכה, היא בשל דבריו של שפטל לפני חצי שנה במהלך שידור תכניתו ברדיו ללא הפסקה, בה זעם על התנהלות איזנרוט בעת סערת אלאור אזריה.

"עלוב נפש, פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה", כינה העו"ד המפורסם בלשונו המשתלחת את ראש המטה הכללי, ועורר סערה וגל גינויים מכל קצוות המערכת הפוליטית.

הרמטכ"ל, היום (צילום: יריב כץ, ynet)

לאחר מכן, בעקבות הוראה ממנכ"ל הרדיו, פרסם שפטל התנצלות באחת התכניות: "ביום חמישי האחרון, במהלך השידור, כיניתי את הרמטכ"ל עלוב נפש, בלהט השיחה עם אחד המאזינים, אני מבקש להבהיר את הדברים. אני חוזר בי מהכינוי עלוב נפש", אמר.

"כוונתי הייתה למתוח ביקורת על הרמטכ"ל בעקבות אירועי הר הבית. אינני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת, עמכם הסליחה. היום, ח' באב, אין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה", סיים אז שפטל להתנצל, אך היום כאמור הוא סופג סנקציה משמעותית מלשכת עורכי הדין על דבריו הראשוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר