האיום הלבנוני

איזנקוט: "מבעד לשקט - חיזבאללה מתעצם"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט התייחס לאיומי חיזבאללה ואמר כי "אנו יודעים כי מבעד לשקט ממתינים לנו אתגרים רבים". החשש בישראל: רשת מפעלים לבנונית לטילים מדוייקים (צבא וביטחון)

(צילום וידאו: אביהו שפירא, ynet, תמונה ראשית: Basel Awidat/Flash90)

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט התייחס הערב (שלישי) לאיום חיזבאללה ואמר כי "אנו יודעים כי מבעד לשקט ממתינים אתגרים רבים. ארגון הטרור חיזבאללה מפר את החלטות מועצת הביטחון של האו"ם, שומר על נוכחות צבאית באזור, מחזיק במערכות נשק ומתעצם ביכולותיו הצבאיות". את הדברים אמר הרמטכ"ל בטקס לציון 21 שנים לאסון המסוקים.

"מול האיומים הללו פועל צה"ל יום וליל להבטיח את המוכנות, את ההרתעה" אמר הרמטכ"ל. החשש בישראל, כפי שדווח בימים האחרונים בכלי התקשורת, הוא מהקמת רשת מפעלים לטילים מדוייקים בלבנון, מה שיהפוך את טילי חיזבאללה למסוכנים הרבה יותר.

"אנו נעשה כל שיידרש לשמור על הגבול הצפוני של ישראל בטוח ושקט. האתגר שלנו הוא להמשיך ולשמר את המוכנות, להעמיק את הידע על האויב, לצמצם את יכולותיו ולהאריך ככל הניתן את המציאות הביטחונית והאזרחית הטובה שנמשכת 11 שנים ומשרתת את האוכלוסיות משני צדי הגדר" אמר אייזנקוט.

עוד אמר הרמטכ"ל: "אני משוכנע בעליונות הצבאית שלנו, באיכות המפקדים והלוחמים וביכולתם להשיג ניצחון בעת מלחמה ולקבוע תוצאה גבוהה וכואבת לאויב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר