יוכל להצביע

ועדת האתיקה: ח"כ אורן חזן יורחק לחצי שנה מהכנסת

ועדת האתיקה החליטה להעניש את ח"כ אורן חזן בעקבות חמש קובלנות נגדו ולהרחיקו לחצי שנה מהכנסת. קודם לכן עורר מהומה במליאה כשהתפרץ לעבר יולי אדלשטיין (חדשות)

ח"כ אורן חזן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חבר-הכנסת אורן חזן (הליכוד) יורחק לחצי שנה ממליאת הכנסת, כך החליטה היום (רביעי) ועדת האתיקה של הכנסת בעקבות חמש קובלנות שהגישו נגדו חברי-כנסת מסיעות שונות.

בנוסף, החליטה הוועדה לשלול מח"כ חזן שכר של שבוע אך הוא יוכל להשתתף בהצבעות. כמו כן הוחלט כי חזן לא יוכל לנאום, להגיש שאילתות ולא הצעות לסדר והצעות חוק.

שעה קלה לפני החלטת הוועדה, קיימה מליאת הכנסת ישיבה חגיגית לציון 69 שנים לכינון הכנסת בט"ו בשבט. כארש יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום, נוצרה מהומה במהלכה ח"כ חזן הורחק מהמליאה.

"אולי תנצל את ההזדמנות", קרא חזן לאדלשטיין, "להתנצל בפני ראש הממשלה", כאשר בדבריו כיוון חזן להלקטות שפורסמו השבוע ברשת ב' בהן נשמע אדלשטיין כשהוא מותח ביקורת על ראש הממשלה.

בתגובה להתפרצות של חזן הורה אדלשטיין להרחיקו מהמליאה כשהוא מציין כי מדובר בישיבה חגיגית.

הקובלנות נגד חזן עסקו בדברים שאמר כלפי ח"כ ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) במסדרונות הכנסת, וכן בדברים שאמר כלפי ח"כ מיכל בירן, בקולות של תרנגולת שהשמיע כלפי ח"כ אחמד טיבי ובעימות שלו עם ח"כ עבד אל-חכים חאג' יחיא (הרשימה המשותפת) במהלך דיון על הצעות חוק שמאפשרות עיכוב החזרת גופות מחבלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר