המחבל נדרס - ונמלט

יהודי נרצח בפיגוע באריאל; נדקר שוב ושוב עם שני סכינים

גבר כבן 30, תושב השומרון, נרצח בפיגוע דקירה בכניסה לאריאל. חייל שזיהה את המחבל דרס אותו ברכבו, אך זה הצליח להימלט לעבר אחד הכפרים באזור. המרדף - בעיצומו (בארץ)

זירת הפיגוע (צילום: מועצת שומרון )

גבר כבן 30 נרצח היום (שני) מדקירות בפלג גופו העליון, בפיגוע בכיכר הכניסה לעיר אריאל שבשומרון.

לאחר שהמחבל יצא מהטרמפיאדה בה דקר את האזרח, זיהה אותו קצין צה"ל, רדף אחריו ברכבו ופגע בו - אך המחבל הצליח להימלט. דובר צה"ל דיווח, כי "הכוחות סורקים במרחב".

מאיחוד הצלה נמסר, כי "בהגעת הפראמדיק והחובשים המתנדבים, הם נתקלו בגבר שסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון וללא הכרה. לאחר טיפול רפואי ראשוני של כוחות ההצלה בזירה, הפצוע פונה תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, שי עמיחי, שהגיע ראשון למקום, תיאר: "ראיתי אוטובוס ובסמוך אליו על מעבר החציה שכב גבר בשנות ה-30 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, חייל ושוטר שהיו במקום החלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה ועצירת דימומים. למקום הגיעו כוחות גדולים נוספים של מד"א, העלנו אותו לאמבולנס ובסיוע פאראמדיק צבאי ופאראמדיק של מד"א המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו לבי"ח תוך פעולות החייאה שמצבו מוגדר אנוש".

הטיפול בפצוע הדקירה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
הטיפול בפצוע הדקירה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, מרדכי יעקב פדר, הוסיף: "כשהגענו למקום חברנו לכוח רפואה של צה"ל שהעניק במקום טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לגבר כבן 30 ששכב מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. המשכנו בטיפול הרפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות, תרופות ועצירת דימומים כשמצבו קשה מאוד".

חובש רפואת חירום במד"א אנטולי קובלנקוב, שטיפל ופינה את הפצוע לבית החולים, סיכם: "היינו בתחנת מד"א כשקבילנו את הקריאה על גבר שנדקר בכיכר אריאל ומיד יצאנו למקום. חברנו בשטח לכוח רפואה של צה"ל ולכונני מד"א שהגיעו למקום כשהם רכובים על אופנועים. הענקנו לפצוע ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה בסמוך לאוטובוס טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ותרופות מיוחדות ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש".

(צילום: דוברות מועצת שומרון)
(צילום: דוברות מועצת שומרון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר