אחרי וואטסאפ, בקרוב: שיחות וידאו גם באינסטגרם

נשמע לכם מוזר ומיותר? אבל סימנים ראשונים לכך שהאפליקצייה הפופולארית תכניס אפשרות של שיחות וידאו כבר פורסמו, עד אז? נמשיך לצלם ולהעלות סטורי (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

הרשת החברתית אינסטגרם שבבעלות "פייסבוק" מתחקה אחר וואטסאפ, שגם היא באותה בעלות, ועושה צעד נוסף עבר שלמות תקשורתית.

על פי הדיווח באתר WABetaInfo, החברה שכאמור מחזיקה גם בווטסאפ, עובדת כעת על שילוב שיאפשר ביצוע שיחות וידאו בממשק הצ'ט שלה, בדומה לאפליקציות תקשורת אחרות. כרגע, לפי הדיווח, לא ברור באיזה שלב נמצא הפיתוח - כשהסימן היחיד שניתן היה למצוא בנושא הוא כפתור שיחות וידאו, אך האתר לא הצליח למצוא רמזים נוספים, כמו העיצוב של כפתורי המענה והניתוק או עיצוב חלון הווידאו עצמו.

שילוב שיחות וידאו באינסטגרם נראה חסר טעם מאחר וכבר כיום יכולים משתמשי וואטסאפ לדבר בווידאו דרך וואטסאפ או מסנג'ר. אבל בעקבות התכנון של החברה לפצל את אינסטגרם לשתי אפליקציות - אחת להעלאת ודפדוף בתמונות של חברים ואחת לתקשורת - די הגיוני שהחברה תנסה להוסיף כמה שיותר יכולות לאפליקציית "דיירקט", גם כדי לעודד אנשים להשתמש בה יותר ואולי גם משום שפייסבוק, חברת האם של וואטסאפ ואינסטגרם, מאמינה שבאפליקציה האחרונה תוכל לנצל את התקשורת להתאמת פרסומות ולספוג פחות ביקורת מכפי שספגה על הניסיונות לעשות זאת בראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר