איסמעיל הנייה נכנס לרשימת הטרור של ארצות הברית

ראש הלשכה המדינית של חמאס הוא לא היחיד שנכנס לרשימה השחורה של אמריקה: לצדו נוספו לרשימה עוד בכירים וארגוני טרור שפועלים נגד ישראל (חדשות)

(צילום: פלאש 90)

היום (רביעי) פרסמו משרד האוצר האמריקני ומחלקת המדינה הודעה לפיה ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה הוכנס לרשימת הטרור של ארצות הברית. הנייה הוא לא היחיד שהוכנס לרשימה המסוכנת, כשבנוסף אליו הוכנס לרשימה גם ארגון שפעל ברצועת עזה במימון אירני וסייע בבניית רקטות שנורו לעבר ישראל.

בהודעה מטעם מחלקת המדינה האמריקנית נכתב כי על הנייה, הארגון בעזה, וארגון מצרי נוסף שנכנס לרשימה יוטלו סנקציות בנוגע לשימוש במערכת הכספים האמריקנית שתפעל בכדי לבודד אותם מהמערכת הבינלאומית.

"הסנקציות נועדו למנוע מהגופים ברשימה את המשאבים להם הם זקוקים על מנת לתכנן ולהוציא לפועל פעולות טרור", נכתב בהודעת מחלקת המדינה. "בין השאר, כל הרכוש שלהם והאינטרסים שלהם בארצות הברית נחסמו ולאנשי המדינה אסור ליצור עמם קשר".

שרת התרבות והספורט מירי רגב הוציאה הודעה לאחר ההחלטה ואמרה כי "מדיניותה ארה"ב של אפס סובלנות לטרור - קיבלה משמעות היום עם ההכרזה על הנייה כטרוריסט. מי שעוסק בטרור, נושם טרור וחי טרור הוא טרוריסט. ישות הטרור בעזה מבזבזת את עתידם של תושבי עזה מטביעה אותה במנהרות מוות ללא עתיד וללא תקווה. יש לברך על ההחלטה החשובה של ארה"ב שמובילה קו ישיר ולא מתרפס מול הטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר