עשרת הדברות השבועיות: הצופן של שרה נתניהו?

רעיית ראש הממשלה הזכירה בקלטת מהעבר את חקירות בעלה בהווה בצופן מיוחד? ועוד 9 דברות שבועיות בטור של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

אתר יש קונספירציה בעתיד מדווח: נחקר חשד שיאיר לפיד הזמין צוללת מגרמניה וחייב את כרטיס האשראי של רה"מ נתניהו. ההערכה היא שלפיד רוצה שנתניהו "יצלול" בסקרים - אך לא רוצה להיחקר בעצמו לפני שיהיה ראש ממשלה.

2

הפרלמנט הפולני אישר הצעת חוק שקובעת כי מי שיאשים את פולין בזוועות השואה יסתכן במעצר. בתגובה שוקלת ישראל לבטל את מסעות התלמידים לסיורים במחנות ההשמדה בפולין בטענה שמהכסף שהפולנים הרוויחו מהדבר הזה עד היום - אפשר לעצב מחדש את ההיסטוריה.

3

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם הנשיא פוטין. כשהצלמים והמקליטים עזבו ביקש נתניהו מפוטין שיגלה לו את הסוד איך שכנע את אזרחי ארה"ב לבחור במישהו כל-כך לא פופולארי כמו טראמפ כי נתניהו רוצה להשתמש בשיטה הזאת בבחירות הבאות בישראל.

4

חוקרי המחלקה הפסיכילוגית בשירות הארכיון השלילי על משפחת נתניהו חושדים שרעייתו שרה הזכירה בקלטת מהעבר את חקירות בעלה בהווה בצופן מיוחד: "B.A (רמז לתיק 2000 :ראשי-תיבות ביבי-ארנון (מוזס), M.A- (רמז לתיק 1000: מתנה אחת) וזהו!

5

נתניהו פרסם סרטון בו קרא למתנגדיו להחליפו בקלפי ולא ע"י הכפשת משפחתו. בתרגום של הסרטון לערבית התווסף המשפט: "והאמת שבבחירות הבאות לא אכפת לי אם תנהרו בהמוניכם לקלפיות"

6

ועדת האתיקה של הכנסת הרחיקה לשבוע מהמליאה את חברת הכנסת סתיו שפיר מהמחנה הציוני. כמה קבצנים בת"א טוענים שיום אחרי זה יצאה צעירה ג'ינג'ית לא מזוהה מאוהל בשדרות רוטשילד ושאלה אותם איפה אפשר למצוא מושחתים או להשיג קצת תשומת לב בחינם.

7

ועדת האתיקה של הכנסת הרחיקה מהכנסת את חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד לחצי שנה (!). חזן שמח שחבל על הזמן, לקח את המוח מהמחסן (מקפיד על כיבוד אב), וחתם על חוזה להגשת תכנית בידור בערוץ אל-ג'זירה. מזכירות הכנסת הגישה ערעור על ההחלטה להרחיק את ח"כ חזן והודיעה בפאניקה שאף אחד בישראל לא יתעניין בכנסת בחצי שנה הקרובה...

8

עירית ירושלים החליטה להרוס גינת משחקים בבית-וגן. בתגובה הודיעו תושבי השכונה על העברת פסל "המפלצת" לקומה השישית בכיכר-ספרא.

9

הנשיא טראמפ ביקש מהקונגרס לתת כספי סיוע רק לידידות ארה"ב. בתגובה הודיע אבו-מאזן שהוא קופץ לבית הלבן לארוחת-ערב וביקש מטראמפ להכין כסף למנה עיקרית

10

משרד החוץ בירושלים שלח סלסילת פירות ט"ו בשבט לנשיא טורקיה ארדואן והיא הוחזרה לשולח. כנראה זו ההוכחה הכי טובה שכדאי לקנות פירות יבשים מתוצרת הארץ!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר