ביג נו נו: הצבעים שפשוט אסור ללבוש בתמונות

התמונה לא מוצלחת? כנראה הבגד שלך בצבע לא נכון. מנכ"לית חברת הצבעים פנטון בע"מ ומחברת הספר "הרמוניית הצבע המושלמת" עם מדריך חובה שכל אחת צריכה לשנן (אופנה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
נכון או לא נכון? (צילום: shutterstock)

ה-פ-ת-ע-ה: למרות שתמיד נהגנו לטעון שהכל מסתכם בפוטוגניות מולדת, מראה טוב בתמונות הוא מיומנות שניתן לרכוש. אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג תמונות שיגרמו לנו לחייך כשנצפה בהן אחר כך ונשוש לפרסם ברשתות החברתיות, היא להקפיד על מה אנו לובשות. ואם להיות ספציפיים: על צבעי הבגדים.

כפי שניתן לשער, ישנם צבעים מסוימים ש"עוברים מסך" ונראים הרבה יותר טוב מבעד למצלמה מאחרים, ומי האדם המתאים ביותר להחכים אותנו בעניין אם לא לי אייזמן, מנכ"לית חברת הצבעים פנטון בע"מ ומחברת הספר "הרמוניית הצבע המושלמת".

"צבעים סולידיים הם תמיד טובים יותר לתמונות לעומת הדפסים" אומרת אייזמן. "בנוסף, פסטלים חיוורים מאוד וגוונים של לבן יגרמו לאובייקט המצולם להתמזג עם הרקע ולא לבלוט. עם זאת, איפור יכול לעזור במידה ניכרת, במיוחד כשמדובר באיפור מקצועי. לעתים מצלמות מתקשות להבדיל בין ניגודים בהירים מאוד, ולכן כדאי לשבור צבעים בהירים עם צבעים מנוגדים, כהים יותר, כדי ליצור איזון".

אז מה כדאי ללבוש?

אייזמן: "הצבעים הטובים ביותר הם גווני אדום עמוקים, ורוד, סגול, טורקיז עם העדפה לגוונים עמוקים וחזקים במשפחת הכחול-ירוק, המשפחה המחמיאה ביותר מכל הצבעים.

אם אתן מעדיפות צבעים ניטרליים, אפור הוא הצבע הטוב ביותר עבורכן, אפילו טוב יותר משחור. צבעי אדמה וחום חם טובים אף הם, וכמובן, איך לא, שחור ולבן יחדיו יכולים להציע ניגודיות מעולה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית