הסתה באשדוד

סגן ראש העיר: "דיקטטורה חרדית - ליצור בלוק חילוני"

סגן ראש עיריית אשדוד בוריס גיטרמן בהשתלחות חסרת רסן נגד הציבור החרדי: "הבחירות הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר. צריך לצור בלוק חילוני" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בוריס גיטרמן (צילום: אבי רוקח, ynet)

בצל מאבקי הדת בעיר אשדוד יוצא סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, יו"ר סיעת 'קהילת אשדוד', למתקפה שכולה הסתה נגד הציבור החרדי בעיר. גיטרמן יצא בקריאה לכל ראשי התנועות החילוניות באשדוד "לאחד כוחות במלחמה נגד התחרדות העיר", כלשונו.

גיטרמן, שהודיע כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר, קורא להקים גוש חילוני שיתמודד בבחירות הקרובות ויאחד מלחמה נגד הציבור החרדי בעיר. לצד גיטרמן ישנו את שמעון כצנלסון המחזיק בארבעה מנדטים וממקומו באופוזיציה הודיע כי יתמודד לראשות העיר.

בפוסט מסית שפרסם גיטרמן הוא כותב: "בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר. הציבור החילוני, המהווה רוב מוחלט, מפולג לרשימות שונות שלא מצליחות לאחד כוחות. אבל לכולנו מטרות דומות ועל מנת להשיגן אנו חייבים לייצר בלוק חילוני אחיד במועצה הבאה, קואליציה של הכוחות החילוניים - ללא חברי מועצה חרדים".

לדבריו: "אני מציע להיפגש באופן מיידי וליצור הסכם כוונות אחיד לפיו כל אחד מאתנו יתמודד ברשימה עצמאית, ואחרי הבחירות, ללא קשר למי שיבחר לתפקיד ראש העיר, נתחייב להילחם על כך שכל חברי הבלוק ייכנסו לקואליציה ויקבלו סמכויות בניהול העיר".

במענה לשאלת גולש החריף גיטרמן את הטון נגד החרדים: "אינני מעוניין להיתמך על ידי החרדים או להישען עליהם בבניית הקואליציה. אני קורא לכל הרשימות החילוניות להקים בלוק חילוני".

מ"מ ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם אמר ל"כיכר השבת": "צר לי לשמוע את דבריו של מר בוריס גיטרמן שחולם להיות ראש עיר על בסיס הקרע, הפילוג והמחלוקת. גיטרמן חושב שהסתה נגד תושבי העיר המסורתיים והדתיים יכולה לסייע לו".

אמסלם הוסיף: "אני שמח לבשר לו שבעיר אשדוד חיים אנשים איכותיים ומסורתיים שמאמינים רק במי שיכול לפעול למענם, לאחד ולא במי שכל מטרותיו זה להפריד ולפלג"ץ.

לדבריו: "ראינו בהיסטוריה מה קרה לכל אלו שניסו להיבנות ע"י פילוג, הסתה ומחלוקת. הקריאה שלו להחרמת הנציגות החרדית והדתית שמייצגת ציבור גדול בעיר, מעידה על הלחץ שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר