נפתחה "תכנית משפיעים" לשילוב חרדים בשירות המדינה ובשלטון המקומי

הממונה על התעסוקה במשק: "אנחנו שואפים לכך שיהיו חרדים בשירות הציבורי כדי שהחלטות שמתקבלות במשרדי הממשלה יקבלו התייחסות מגוונת, ובכלל זה התייחסות חרדית ולאו דווקא בעניינים שנוגעים לציבור החרדי" (כלכלה, שיווקי)

משתתפי התוכנית. (צילום: שלומי כהן.)

את הדברים אמרה מיכל צוק הממונה על התעסוקה במשק ביומה האחרון בתפקיד, כשהשתתפה באירוע השקת "משפיעים - חרדים לשירות המדינה והשלטון המקומי" בנוכחות נציב שירות המדינה אודי פראוור.

באירוע שנערך במכללה למדינאות בי-ם. השתתפו בכירים ממשרדי ממשלה שונים השותפים לתכנית. נציב שירות המדינה אודי פראוור שיתף את הנוכחים במבחן הכפול ששילוב החרדים, מציב לפני שירות המדינה: "איך הוא יוכל לקלוט אתכם ועד כמה הוא יהיה פתוח לעשות זאת".

לדבריו, כשהנציבות בדקה את השתלבות החרדים במכרזים על תפקידים בשירות הציבורי, הם הופתעו לגלות פעם אחר פעם שהציבור החרדי מקבל ציונים גבוהים במבדקים ואיננו זקוק לפקטורים. "לכן אני מאמין שאחרי שיכירו אתכם, משרדי הממשלה ירצו אותכם אצלם".

באירוע הושקה תכנית ה"משפיעים" שהינה יוזמה חדשנית של קרן ק.מ.ח, נציבות שירות המדינה, משרד העבודה והרווחה, שמטרתה לבנות עתודה חרדית מצטיינת שתשתלב בהמשך בתפקידים משמעותיים בשירות המדינה ובשלטון המקומי.

מנכ"ל ק.מ.ח. מרדכי פלדשטיין אמר: "השותפות שלנו בתכנית משפיעים, היא בתנאי שהמשתתפים ישמרו על אורח החיים שלהם ולא ישנו אפילו קוצו של יו"ד מדרכם ומאמונתם".

תמונות: שלומי כהן

מנכ"ל ק.מ.ח. מרדכי פלדשטיין.
נציב שירות המדינה אודי פראוור.
רונן קוטין מנהל תוכנית משפיעים.
מיכל צוק הממונה על התעסוקה במשק.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר