תושב ביתר עילית מואשם בניסיון פיגוע דריסה

חיים אשר כהן, תושב ביתר עילית בן 25, מואשם בעבירות אלימות והיזק לרכוש ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(ארכיון: "מדברים תקשורת")

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד חיים אשר כהן, תושב ביתר עילית בן 25, בגין עבירות אלימות והיזק לרכוש ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע נהג כהן במכוניתו בביתר עילית וכשהבחין בפועל ניקיון ערבי החליט לדרוס אותו ולפגוע בו בשל מוצאו.

בכתב האישום נטען: "הנאשם נסע עם רכבו אחורה מעט ואז האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן. המתלונן בניסיון שלא להיפגע עלה על המדרכה והתרחק מהנאשם שלא הצליח לפגוע בו. הנאשם שב וניסה פעם נוספת לפגוע במתלונן עם רכבו, נסע אחורנית ושוב האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן, הנאשם פגע בעגלת פח ששימשה את המתלונן בעבודתו אך לא הצליח לפגוע במתלונן ונמלט מהמקום".

סעיף נוסף בכתב האישום מעלה כי מאוחר יותר באותו יום ניסה לפגוע באחד העובדים בסופר בביתר עילית באמצעות עגלת קניות לאחר שהבין כי העובדערבי.

במקרים אחרים המתוארים בכתב האישום, הוא מואשם כי פגע בכלי רכב שבעליו ערבי, ניפץ את שמשת הרכב וניקב את הצמיגים באמצעות מברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר