הפגנות בדרך?

החסידים נסערים: הוארך מעצר אחיין האדמו"ר

מעצרו של אחיין האדמו"ר מתולדות אהרן שנעצר כעריק במשך זמן רב, הוארך הערב בארבעה ימים. החסידים הנסערים ממתינים להחלטת האדמו"ר לגבי התגובה הראויה לכך (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בית הדין הצבאי האריך היום (חמישי) את מעצרו של אחיין האדמו"ר מתולדות אהרן שנעצר כעריק מצה"ל, עד ליום שני הבא, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

• אחיין האדמו"ר מתולדות אהרן נכלא ערב חתונת החסידות

כזכור, בשעות בוקר אתמול, במהלך בדיקה שביצעו שוטרים ברכבים שחלפו במחסום חיזמא שליד פסגת זאב, נעצר האברך (21) מחסידות תולדות אהרן, לאחר שהתברר במסוף המשטרתי כי הינו דרוש לרשויות הצבא יותר משנה וחצי.

העצור, כפי שדווח ב"כיכר השבת", הוא בן למשפחת רוטנברג מבית שמש, בנה של הרבנית רייזי רוטנברג מבית שמש, המפורסמת בכלל חוגי היהדות החרדית כמקימת ויו"ר ארגון החסד "זה לזה" הדואג לילדים יתומים.

האדמו"ר מתולדות אהרן. ממתינים להחלטתו (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

לאחר מעצרו, נלקח רוטנברג לכלא ענתות, והאדמו"ר שעודכן במקום שהותו בבלגיה בדבר המעצר, טרם החליט אם על בני החסידות לצאת למחאה ציבורית על מעצר האחיין.

הפגנה של חוגי 'העדה החרדית' נגד מעצר עריקים (צילום ארכיון: כל העולם כולו)

לאחר המעצר אתמול, אמרו ל"כיכר השבת" גורמים בחסידות, כי ההחלטה האם לצאת למחאה ציבורית תלויה בהחלטת השופטים היום. לכשזו ניתנה, נדרשת כעת כמובן רק החלטת האדמו"ר בדבר אופן המחאה הראוי - אם בכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר