ספר חדש חושף

כך מתעלם ראש הממשלה נתניהו מבתו ונכדיו החרדים

לא תמונות משותפות ולא קשר אמיתי: הוא אף פעם לא יצא לחופשה משותפת עם בתו נועה וילדיה, או אפילו הזמין אותם לארוחת ערב • כך מתעלם ראש הממשלה נתניהו מבתו ונכדיו החרדים (פוליטי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי / פול - פלאש 90)

העיתונאי בן כספית מפרסם בימים אלו את ספרו החדש על ראש הממשלה בנימין נתניהו. הבוקר (שישי) הוא מפרסם קטע מהספר בעיתון 'ידיעות אחרונות', ובין היתר מתייחס לבתו החרדית של נתניהו - נעה רוט.

לדברי בן כספית, נתניהו כמעט ומתעלם לחלוטין מהמשפחה החרדית, לא ארוחה משותפת ובוודאי שלא טיול משותף: "נתניהו, שמשבח את עצמו בכל הזדמנות על היותו בעל אוהב ואב מסור, מעולם לא דיבר על היותו סב. יתר על כן, למעט תמונה או שתיים מטקס ברית המילה של הנכד הבכור, אין לנתניהו תמונות משותפות עם נכדיו, אין לו זמן איכות איתם, ואין, ככל שנראה מבחוץ, קשר אמיתי: הוא אף פעם לא יצא לחופשה משותפת עם בתו וילדיה, או אפילו הזמין אותם לארוחת ערב משפחתית".

בן כספית מוסיף ומספר: "כשנולדה בתה השלישית, רחל, ב־2016, מיהר ראש הממשלה לצייץ הודעת ברכה בשמו ובשם שרה אשתו והביע שמחה על "משפחתנו המתרחבת". חודשיים אחר כך התברר כי עוד לא טרח לבקר את הנכדה הפעוטה".

"נכון להיום, הקשר בין ביבי לבין בתו ונכדיו כמעט לא קיים", מסכם בן כספית.

"הנכדים מכירים שני סבים", סיפר אחד המקורבים בשיחה שהתקיימה ב־2015, "את סבא ארני, שגר באמריקה, ואת סבא דורון, שגר בירושלים. הם לא יודעים שראש ממשלת ישראל הוא הסבא הביולוגי שלהם. זה בלתי נתפס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר