מלחמת דת באשדוד

ראש העיר: "מתגבש פיתרון למשבר השבת"

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי חושף הבוקר כי יש מתווה לפתרון משבר השבת בעיר: "רובם ככולם, משני הקצוות, מסכימים ורוצים לשמור על צביונה המכיל והמאחד של העיר" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

אחרי שבועות סוערים בעיר אשדוד, ראש העיר יחיאל לסרי מכריז הבוקר (שישי) כי מתגבש מתווה לפתרון משבר השבת בעיר. כזכור, העיר אשדוד עלתה בחודש האחרון לכותרות לאחר הפגנות של תושיב חילונים וגוים שמחו על החלטת ראש העיר לאכוף את פתיחת המרכולים בשבת.

במכתב לתושבי העיר כותב לסרי: "בשבועות האחרונים החלטתי לנהוג באיפוק, לא נגררתי להשמצות, לא הגבתי להסתה הפרועה נגדי, לא הסכמתי לתת יד לפילוג העיר ולפגיעה הקשה בתדמיתה ועיקר מאמציי התרכזו והושקעו בבניית פיתרון שיעמוד במבחן הציבורי והמשפטי".

לסרי הכריז: "היום אני כבר יכול לומר באופטימיות זהירה, שמתגבש כיוון לפיתרון כזה".

לדבריו: "אני נפגש מדי יום, עם נציגי הקהילות השונות, ועם תושבים רבים המייצגים את כלל מרקם האוכלוסיה בעיר, שומע דעות ורעיונות לפיתרון, ושמח להיווכח שרובם ככולם, משני הקצוות, מסכימים ורוצים לשמור על צביונה המכיל והמאחד של העיר, שיאפשר לכולם להמשיך את שגרת החיים ביחד שאשדוד התברכה בה מאז ומתמיד".

לסרי כתב לתושבים כי: "בתקופה הקרובה אציג בפניכם תמונה רחבה של הסוגיה הסבוכה הזו, עם הדרכים האפשריות לפיתרון, עם אמונה עמוקה שאשדוד תהווה דוגמא ומופת ליכולת להתגבר על הפערים הגדולים באורח החיים בין הקבוצות השונות באוכלוסיה, תוך הכרה בערכים החשובים והבלתי מתפשרים של כל קבוצה ברעותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר