האזינו

ליצמן: "שמח שש"ס עולה בסקרים, צריך שתעלה עוד"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הערב למצבה של ש"ס בסקרים ואמר: "אני שמח שבסקרים האחרונים ש"ס עולה צריך שתעלה עוד יותר, אני בטוח שיעלה עוד יותר" • האזינו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב ליצמן (צילום: עמית שאבי, ynet)

חודש אחרי הופעתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בשבת גיבוש של ארגון 'איחוד הצלה' במלון לביא, כעת זה סגן השר יעקב ליצמן שהשתתף בסעודת מלווה מלכה של מתנדבי הצלה גוש דן.

את דבריו פתח ליצמן בעקיצה ליו"ר 'ועדת הכספים' ח"כ גפני שעלה לכותרות בין היתר לאחר אותה שבת בין היתר בשל הקלטת שנחשפה ב'כיכר השבת': "מותר להקליט אותי".

"אני לא מרגיש שמחפשים את הציבור החרדי", הצהיר ליצמן בפתח דבריו. "זה נכון שאיש ציבור מחפשים. לא חסר לי "פייק ניוז", זה דרכו של עסקן או של ח"כ. אוטומטי צריך להתייחס לכל דבר, יצטטו לא בדיוק כפי שהוא אמר, יש לי אפשרות אחת - שבתחנה הראשונה שיש לי מיקרופון אני יכול לתקוף אותו. אם מישהו עושה "פייק ניוז" אני לא מחזיק את זה אצלי אפילו יממה אחת".

בדבריו המשיך להרחיב ליצמן על ההסכם שנחתם בין איחוד הצלה לארגון מד"א: "המנכ"ל הוציא חוזר מנכ"ל על שיתוף פעולה בין איחוד הצלה למג דוד אדום כולם חתמו על זה. אין בכוונתי לחזור מההסכם, לא מתכוון לחזור מילימטר ממה שכתוב שם".

יעקב ליצמן, הערב

לאחר מכן פרגן ליצמן ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "אני סומך על השר דרעי, הוא עושה עבודה מדהימה. אני שמח שבסקרים האחרונים ש"ס עולה צריך שתעלה עוד יותר, אני בטוח שיעלה עוד יותר". לדבריו: "זה לא אומר שהולכים לבחירות מחר, חד משמעית לא! בחירות יהיו לקראת החצי השני של 2019. אני לא נביא או בן נביא".

אחד הנוכחים בקהל הגיב: "זה תלוי בשרה". ליצמן: מה זה שרה? למה לך להתערב בפוליטיקה? אתה עובד מדינה? יש לי רושם שאתה מחובר למישהו אחר בש"ס. עכשיו מוצ"ש אסור לי להתחיל עם הפוליטיקאים אני רגוע אחרי שבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר