מלחמת דת באשדוד

ח"כ סאלח סעד : "לא ניתן שדרעי ימשיך להרוס את המדינה"

ח"כ סאלח סעד התייחס לחלוקת הדוחות לבעלי העסקים במתחם "ביג" באשדוד: "לא ניתן ששר הפנים אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיכו להרוס את המדינה" (פוליטי)

ח"כ סאלח סעד (צילום: יונתן זינדל- פלאש 90 )

ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) התייחס הערב (מוצ"ש) לחלוקת הדוחות לבעלי העסקים במתחם "ביג" באשדוד שהיו פתוחים בשבת - בניגוד לחוק. לדבריו: "לא ניתן ששר הפנים, אריה דרעי וראש הממשלה נתניהו, ימשיכו להרוס את המדינה ולעשות בה כרצונם - אזרחי ישראל לא מריונטות של אף אחד".

סעד תקף והוסיף: "המרכולים היחידים שצריך לסגור זה את "מרכולי הקומבינות" שפתחתם בכנסת ישראל והמסחרה הבלתי נגמרת של חוקים פרסונליים על בסיס של "קח ותן", על חשבון הציבור".

לדבריו: "הגיע הזמן לבטל את החוק ההזוי הזה - לא אחרי הבחירות, עכשיו. לא ניתן לקומץ דיקטטורים לפגוע בפרנסה של אזרחי המדינה ולסגור אותנו בבתים. מדינת ישראל לא תהפוך לבית סוהר ואתם לא לסוהרים!".

כפי שדווח מוקדם יותר, פקחי עיריית אשדוד פשטו הצהריים על בתי עסק הפתוחים בשבת בניגוד לחוק במתחם 'ביג' בעיר, בעלי העסק קיבלו קנס בסך 320 שקלים.

בתגובה, אמר איתן בר זאב, מנכ"ל ביג: "כפי שכבר אמרנו והתחייבנו ביג תשלם את הקנסות במידת הצורך ותנהל על חשבונה את ההתנהלות המשפטית מול העיריה. אין לנו אלא להשתומם בפעם המי יודע כמה על התנהלות העירייה. יוצאים בהצהרות ובאמירות פיוס ומעלים באותו זמן את רף הכפייה הדתית הבלתי נסבלת הזו. אחד בפה, אחד בפקח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר