ישי ריבו משחרר אלבום חדש - "שטח אפור"

הזמר והיוצר המצליח, ישי ריבו, משיק את אלבומו השלישי - "שטח אפור" למכירה מוקדמת ממנו כבר התפרסמו הלהיטים "ימים באים" ו"לשוב הביתה" כשהוא מודיע על הופעה ב..קיסריה (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר ישי ריבו, כאן כדי להישאר, עם אלבום שלישי בעל השם המסקרן - "שטח אפור". ריבו פרץ לתודעה עם הלהיט "תוכו רצוף אהבה" שהספיק מאז לככב גם בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ועם להיטים רבים חלקם מושמעים בכלי התקשורת כולם כשהוא מוזמן להתארח באלבומים של שלמה ארצי, עידן רייכל ועם מיטב זמרי המוזיקה החסידית.

האלבום החדש שיצא למכירה מוקדמת בלבד, עובד והופק אף הוא בשיתוף פעולה בן ריבו למפיק והמעבד מאור שושן, שנחשף על ידי ריבו ומאז הפך למפיק עסוק ומצליח. כרגיל ריבו אחראי ללחנים ולמילים בסגנונו האהוב שכבש רבים כל כך.

במקביל לאלבום חשף ריבו כי אחרי מסעי הופעות מוצלחים במיוחד בכל רחבי הארץ רובם "סולד אאוט" הוא פותח הופעה גדולה באתר ההופעות ה"נחשב" של ישראל - קיסריה. ריבו שהופיע עד היום במקומות קטנים יותר עובר לשלב הבא עם מופע מושקע במיוחד שכמותו עוד לא עשה שיכלול לדברי המפיקים הפתעות רבות. המופע יתקיים בג' סיוון תשע"ח, ההתרגשות גדולה והמתח רב.

במקביל, כמי שחי בשטח האפור, ולאחר דרישה מוחלטת של ציבור אוהדיו, מציע ריבו שתי הופעות "טריו", הופעות נפרדות לגברים ונשים. 10/2 בבית 'שלווה' בית וגן ירושלים, ובמוצ"ש 17/02 ב'גולה' פתח תקווה.

עטיפת שטח אפור, אגב, היא תלת ממדית ומאפשרת לראות את השטח האפור ולהכיר את היכולות שמאפשרת ישיבה בשטח הזה...

האזינו לשני הסינגלים שיצאו מתוכו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר