טור מיוחד

האלבום הופץ ברשת חינם וישי לפידות זועם

הזמר והיוצר ישי לפידות, מביע את כעסו ואכזבתו מהדלפת אלבומם של אברימי רוט ויוסי גרין לרשת. "שנתיים של עמל הושלכו בחצי דקה ולחיצת 3-4 מתגים" (חדשות המוזיקה)

ישי לפידות | כיכר השבת |
(צילום: ינב שמידט)

שנתיים תמימות הקדישו הזמר והחזן אברימי רוט והמפיק יוחאי כפיר ליצירת אלבום חדש וייחודי עם ניגוני התפילה על פי נוסח גרין. שנתיים פלוס הוצאה מוכרת של עשרות אלפי דולרים בכדי להביא לעולם יצירה תרבותית מוזיקאלית וייחודית. שנתיים, עשרות אלפי דולרים ושעות עבודה בלתי נגמרות על קונספט, עיבודים, הקלטת כלי הנגינה, שירה, תיקונים, דיוקים ומיקסים.

עשרות אנשים היו שותפים לפרויקט הזה, עמלו, חשבו וחישבו, סידרו, עיבדו וניצחו, הקליטו ומיקססו...

שנתיים של עמל, של עבודה קשה, של חומר ולבנים גשמיים ורוחניים - בכדי שלכם, המאזינים יהיה משהו חדש להאזין להקשיב ולשובב את האוזניים והנפש...

הבוקר, בעמל של חצי דקה ולחיצת 3-4 מתגים, מאן דהוא - רחום וחנון שעונג וממון הציבור חשוב לו - מיהר והעלה את כל שירי האלבום לכל דיכפין ומאזין...

כעת הפרויקט הזה מוגש לכם בחינם, חוסך לכל אחד מכם 40/50 ש"ח (תזכירו לי כמה עולה קפה וקרואסון ברשת קפה קפה...) ושוב מוכיח לאנשי תעשיית המוזיקה היהודית ש... לא משנה, אתם כבר יודעים לבד.

נ.ב. תחסכו מאיתנו את תשובות נקיפות המצפון בנוסח: "מגיע להם! למה דיסק עולה 50 ש"ח" או בונבוניירות בנוסח "שטויות, מהופעות הוא מרוויח יותר". ביום שתעשו חשבונות שכאלה עם המקצוע והקריירה שלכם או של ילדכם - נדבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר