תל אביבי כעוס

"הדתה" או תקלה? על מד המים נרשם "שבת שלום"

תופעת ה"הדתה", בה מרבים לנופף בחוגי השמאל הרדיקלי, היא שעומדת מאחורי איחול ה"שבת שלום" על מד מים בתל אביב? כך לפחות לפי טענתו של התושב הכועס שגילה אותה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מד המים "שומר השבת" (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

תושב תל אביב טוען, כי במקום המספרים הרצים כתמיד על מד המים שלו, נכתב צמד המלים "שבת שלום".

לדברי גיל מלמד כפי שתיאר בפייסבוק, ספקית שירות המים של תל אביב, חברת מי אביבים, ביקשה ממנו לבצע בדיקה למד המים, ולסגור את כל הברזים בדירתו כדי לבדוק אם המד ממשיך לרוץ, וכך הוא גילה את הכיתוב המפתיע.

בפוסט, שזכה למאות תגובות ושיתופים, הוסיף מלמד: "כן, בדיוק מה שקראתם: מדי המים האלקטרוניים שומרים שבת. במקום ספרות, או חיווי של צריכת מים, מה שכתוב על כל מדי המים האלקטרוניים זה 'שבת שלום'. במלים פשוטות, מי שרוצה לבדוק את צריכת המים שלו בשבת צריך להמתין למוצ"ש, או אולי ליום ראשון".

תוך זמן קצר התברר, כך לפי הדיווח ב'הארץ', כי מד המים אינו מציג את תוצאות המדידה שלו במהלך השבת - לאכזבת כמה גולשים שכבר חשבו שנחשפה פרצה באמצעותה לא יצטרכו לשלם על מים במהלך השבת.

מחברת מי אביבים נמסר בתגובה: "לא ניתן לבדוק את המקרה הספציפי ללא פרטי הלקוח. כמדיניות, מדי מים לקריאה מרחוק עם כשרות מותקנים רק לבקשת הלקוח. מדים כאלו מודדים את המים בשבת בצורה מכנית ורק בצאת השבת מציגים את המדידה על גבי הצג, מאחר והתצוגה הדיגיטלית מצריכה חשמל. כאמור, מדי מים כשרים מותקנים אך ורק על פי בקשת הלקוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר