האלמנה בביהמ"ש

מיכל סלומון: "אנחנו פה כדי שמשפחת השכול לא תגדל"

מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד הגיעה היום לבג"ץ כדי לדרוש את הריסתו המלאה של בית המחבל שרצח את בעלה. סלומון: "יש הרבה סבל הרבה החלטות שמקבלים לבד" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מיכל סלומון בבית המשפט (צילום: חוננו)

בבית המשפט העליון הסתיים היום (ראשון) הדיון בעתירה שהגישה משפחת סלומון בה דרשה להרוס את בית המחבל באופן מלא, ולא באופן חלקי וזאת לצורך הרתעה עתידית ומניעת פיגועים נוספים.

בדיון פנתה מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד, לשופטים וביקשה כי יורו לכוחות צה"ל להשלים את הריסת בית המחבל. בסיום הדיון דחו שופטי העליון את ההחלטה למועד מאוחר יותר.

כזכור, נרצח אלעד יחד עם אחותו טובה ואביו יוסף בבית המשפחה בנווה צוף במהלך סעודת ליל שבת על ידי מחבל שחדר למקום ודקר אותם למוות.

לאחר הדיון סיפרה מיכל, "באנו לבית המשפט לבקש הרס של בית המחבל בצורה מלאה. עוה"ד הסביר בצורה מדויקת את כל הסיבות לכך. בסוף הדיון פניתי לשופטים ואמרתי להם, שאנחנו פה מסיבה אחת - צריך לייצר כושר הרתעה כדי למנוע את הפיגוע הבא, לאף אחד אין מושג מה זה להיות משפחה שכולה באמת, מאחורי זה יש חיים שלמים, יש הרבה סבל, יש הרבה החלטות שצריכים לקחת לבד".

ואנחנו פה כדי שהמשפחה הזו, משפחת השכול תסתיים, שלא יצטרפו עוד חברים חדשים. כולי תקווה שבית המשפט יחשוב על הדברים באמת, ויבין שהפקר חיי אדם מתחיל כאן, במניעת ההרתעה".

עוה"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר הגיש את הבג"צ וייצג את המשפחה בדיון מסר בתחילת הדיון "חשוב לנו ללכת ולעשות הכל כדי למגר את הטרור האיסלאמי הקיצוני הרצחני. במקרה הזה של רצח אכזרי, ודאי שהרס הבית היה צריך להיות מוחלט, בשביל לשדר שהטרור לעולם לא ישתלם".

"לצערנו, בעקבות תקדימים בגציי"ם הייתה טעות בפרשנות, המדינה שגתה ולא הרסה את כל הבית. אנחנו חושבים שזו טעות מהותית. אבל זו גם טעות משפטית גדולה ואת זה נלך ונוכיח במהלך הבג"צ", אמר עוה"ד.

"אנחנו פה בשם משפחת סלומון וגם בשם כל המשפחות השכולות, שהם עצמם גם בשם כל עם ישראל. כולנו מאחוריהם בעניין הזה של שינוי המומנטום ונתינת הכלים לצה"ל להילחם ולמגר את הטרור כולו", הוסיף בלייכר.

לדיון הגיעו מספר משפחות שכולות נוספות אשר הגיעו בכדי לגבות את משפחת סלומון בדרישתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר