עקרת בית ואשת קריירה: למדתי לנהל את הבית מהספה בסלון

אחרי 17 שנה של גידול ילדים יצאתי לעבודה. מחסור בזמן הביא אותי להיעזר בטכנולוגיה. התוצאה: חיסכון בולט ושעות נוספות עם הילדים (כלכלה, שיווקי)

אפליקיציית ניהול חשבון. בנק הפועלים. (צילום: יחצ)

אחרי 17 שנה של טיפול בילדים, יצאתי לראשונה בחיי לעבוד מחוץ לבית. זה היה שינוי משמעותי עבורי. תחשבו על בחורה צעירה שמסיימת סמינר ונישאת מיד לבן תורה, מחליטה להקדיש את עצמה להקמת בית יהודי ודבקה במטרה במשך 17 שנה רצופות.

כשהקטנה עלתה לכיתה א' התחלתי להרגיש את הריקנות, את חוסר המעשה. ברור שתמיד יש מה לעשות בבית, אם כי עבורי השקט היה רועם מדי ובכלל, הרגשתי שאני משתעממת. יש לי חברות שכל כך נהנות בבית מהשקט והרוגע, אך כנראה שאני טיפוס אחר. נותנים לי שקט – אני מחפשת פרויקט או אתגר. אז למה לא לזרום עם ההרגשה?

טכנולוגיה לא עניינה אותי, כך שזמן יקר לא ממש התבזבז לי. חשבתי שבסמארטפון אפשר למצוא רק נזקים - אז אפילו לא התקרבתי. אפשר לומר שחייתי בבועה, כל עוד היה לי טוב, מה רע?

לשמחתי בעלי הבין אותי מאוד. אחרי שיחה צפופה הגענו למסקנה שאני צריכה לעבוד מחוץ לבית. הוא עזר לי ומהר מאד מצאתי עבודה בארגון שמסייע למשפחות המטופלות בילדים הלוקים בתסמונות נדירות. כך גם עבדתי, גם הרווחתי כסף וגם חשתי תחושת סיפוק אדירה.

פתאום הבעיה שלי הייתה הפוכה: חוסר זמן משווע. בבוקר שלחתי את הילדים ויצאתי בעצמי לעבודה. חזרתי בשעה חמש וחיממתי ארוחת צהריים ומפה עד לערב הזמן עף בלי ששמתי לב בכלל. נאלצתי לשבת עם עצמי ולערוך תכנון סדר יום כדי לוודא שאני לא מזניחה דברים חשובים.

מסתבר שגם כאן בעלי היה מלאך מושיע ומועיל ללא פשרות. ערב אחד הוא נכנס הביתה והושיט לי קופסה. "כאן מונח כלי העזר היעיל ביותר שתוכלי למצוא", אמר וחייך בהנאה.

פתחתי בסקרנות. בתוך הקופסה נח לו סמארטפון זהב בגודל בינוני. הבנתי אותו מיד והחלטתי לזרום. הוא הוריד לי את מיטב האפליקציות שיהפכו במהרה לעוזרים הפרטיים שלי.

אחרי שבוע גיליתי שאני ממש מוכשרת מבחינה טכנולוגית. שלטתי להפליא במכשיר. בזמנים רגועים בעבודה, או בשעת ערב רגועה בבית, הייתי יושבת עם המכשיר ומסדרת עניינים טכניים: צופה בתוצאות בדיקות מעבדה, מזמינה תור לקופ"ח, מזמינה תור לדואר, מעבירה כספים חשובים, ובעיקר מנהלת את כל חשבון הבנק שלי דרך האפליקציה. ידעתי על כל תנועה בחשבון, על כל הפקדה לחשבון קיבלתי אסמס, יכולתי להזמין צ'קים, לבדוק שהמשכורת נכנסה בזמן ועוד... הכול היה במסך הקטן שביד, גם אם נזכרתי בחצות הלילה שרציתי לבדוק משהו, לא נאלצתי לחכות למחר ולמצוא זמן - כי תוך דקה היה לי את כל המידע הרלוונטי מול העיניים.

החיים שלי תענוג. באמת. גם מרגישה שעשיתי את תפקידי כאמא, אני גם עובדת ומסופקת, וגם הרווחתי הרבה מאוד שעות ביממה בזכות ניהול נכון דרך הסמארטפון.

טור זה מוגש לכם כחומר למחשבה ע"י בנק הפועלים, המזמין אתכם לנהל את חשבון הבנק באפליקציה ולחסוך זמן וטרחה.

להורדת אפליקציית 'ניהול החשבון' במובייל לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר