המאבק הבני ברקי

"היום הזה לא קל לי": חברון גרנביץ' מרים ידיים

המאבק של בעלי העסקים בבני ברק נגד העירייה מחריף: חברון גרנביץ, בעלי הקיוסק המיתולוגי ברחוב השומר, הודיע על השבתת העסק עד להודעה חדשה: "היום הזה לא קל לי" כתב לחבריו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברון גרנביץ'. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

בשבועות האחרונים מתלוננים בעלי עסקים רבים ברחוב השומר בבני ברק על ירידה דרסטית בהכנסותיהם, זאת בשל הצבת מצלמות של העירייה ברחוב בכדי לאכוף את החוק כלפי נהגים שעוצרים בצידי הרחוב וגורמים לפקקי תנועה בציר.

לטענת בעלי העסקים, גם אם העירייה צודקת עקרונית בכך שאינה רוצה לאשר לרכבים לחנות זמן רב, הרי שיש לנהוג באיזון הראוי ולאפשר חניה בת מספר דקות על מנת לא לפגוע בבעלי החנויות המתפרנסים מהעוברים ושבים ברחוב העוצרים את רכביהם על מנת לרכוש דברים שונים.

מי שמוביל את מחאת בעלי העסקים, הוא חברון גרנביץ, בעלי "הפינה של חברון", שטען כי מאז הצבת המצלמות החנות שבבעלותו ברחוב השומר סופגת הפסדים כבדים. לדבריו, בעירייה לא עושים די בכדי להגיע להבנות עם בעלי החנויות והמצב בעייתי ממש מבחינת אנשי העסקים.

היום, פרסם גרנביץ הודעה בה הוא מבשר לקהל לקוחותיו כי החל מהיום החנות המיתולוגית ששוכנת במרכז הרחוב, תישאר סגורה.

"בכדי להפחית את לחץ הטלפונים והודעות בווטסאפ שזורמות אליי. כרגע ובשלב זה החלטתי להשאיר את שערי החנות ברחוב כהנמן 48, נעולים! החל מהבוקר. לא להטריד אותי בשאלות והודעות, גם ככה היום הזה לא קל עבורי" כתב גרנביץ.

המהלך הדרמטי התקבל בהפתעה ובסערת רוחות בקרב תושבי בני ברק, שהביעו את כעסם על "התעמרות" העירייה לכאורה כלפי בעלי החנויות. "נדמה שבעיריית ב"ב עושים הכל בכדי להציק לתושבי העיר ובעיקר לאלו המנסים למכור את תוצרתם ומרכולתם ונתקלים כעת בקשיים בלתי צפויים דווקא מהרשויות שאמורות לנסות לסייע ולעזור" אמר תושב האזור.

מן הארכיון: אורי מקלב לא מגיע לבני ברק בגלל הפקקים (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר