"עזה ראויה ליותר"

השליח של טראמפ מציג: כך איראן פוגעת בתושבי עזה

"שערו בנפשכם מה יכלו תושבי עזה לעשות ב-100 מיליון דולר שאיראן מעניקה לחמאס כל שנה עבור נשק ומנהרות לתקיפת ישראל" צייץ שליחו של הנשיא דונלד טראמפ בטוויטר (חדשות)

גרינבלט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של דונלד טראמפ לאזור, התבטא הערב (ראשון) בחריפות נגד הסיוע האיראני לחמאס - שהולך לבניית מנהרות וטרור - במקום לאזרחי הרצועה שמצבם הכלכלי הולך ומדרדר.

"שערו בנפשכם מה יכלו תושבי עזה לעשות ב-100 מיליון דולר שאיראן מעניקה לחמאס מדי שנה עבור נשק ומנהרות לתקיפת ישראל" צייץ גרינבלט בחשבון הטוויטר שלו.

בציוץ נוסף כתב שליחו של טראמפ: "איראן משקיעה כמעט מיליארד דולר בשנה במימון טרור בלבנון, בישראל, בגדה המערבית ובעזה. כספי הדמים הללו מגבירים את האלימות ולא עושים דבר לסייע לעם הפלסטיני".

גרינבלט מסייר בעוטף עזה (צילום: מתפ"ש)

לדבריו: "המשטר המושחת בטהרן מבזבז את משאבי העם האיראני על הרפתקאות צבאיות ברחבי האזור במקום להשקיע בבית ולקדם שלום מחוצה לו".

גרינבלט, כאמור, ביקר לאחרונה בעוטף עזה וסייר במנהרת טרור שנחשפה. לאחר הביקור הוא כתב: "חמאס מבזבז משאבים על מנהרות ורקטות לתקיפת ישראל במקום לסייע לתושבי עזה על-ידי דאגה לכך שהחשמל ידלוק, שהמים יזרמו והכלכלה תצמח. חמאס מפיץ רטוריקת שנאה ומזין את מעגל האלימות. עזה ראויה ליותר מזה!".

גרינבלט במנהרת טרור שנחשפה. בשנה שעברה (David Azagury/U.S. Embassy Tel Aviv)

מוקדם יותר היום, הזהיר הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט מהתחממות בגזרת עזה בשל המצב ברצועה. הרמטכ"ל אמר לשרי הממשלה כי יש מחד לנסות ולמנוע קריסה הומניטרית בעזה - אולם במקביל להתנות את שיקום הרצועה בהחזרת החיילים הדר גולדין ואורון שאול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר