בעקבות "כיכר השבת"

החלו עבודות מקיפות לתיקון הכביש המסוכן

הבורות שנפערו בכביש שבין מודיעין עילית לבין צומת שילת, והתקוממות הנוסעים הרבים על הפנצ'רים שנגרמו להם בעקבות כך, הובילו את 'נתיבי ישראל' להתחיל בריבוד הכביש מחדש (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מהבורות בכביש (צילום: דרור אלון)

בשבוע שעבר החל "כיכר השבת" בסיקור תלונותיהם הכעוסות של תושבי מודיעין עילית, ורבים אחרים מהאזור, על הנזקים העצומים שנגרמו להם בעקבות התקלות שהתגלו בכביש היציאה מהעיר החרדית.

מעקב "כיכר השבת" >>

גשמי הברכה שניתכו לפני מספר ימים בכל רחבי הארץ פגעו כזכור באופן קשה בכביש הרעוע ממילא, וסדקים עמוקים - חלקם בורות של ממש - נוצרו בכמה מקטעים בכביש העמוס. שוב ושוב נאלצו מאות נהגים לחוות עצירה פתאומית ומסוכנת של רכבם, שנתקל באחד מהבורות, וכשיצאו מהמכונית גילו כי גלגליה פונצ'רו ושנגרם לה נזק כלכלי רב.

לדברי רבים מהם, פניותיהם לחברה הממשלתית 'נתיבי ישראל', האחראית מתוקף תפקידה לתחזוק הכבישים ולתיקון התקלות בהם, לא נענו על ידה כראוי.

כך מסכנת המדינה את אלפי נוסעים (צילום: דרור אלון)

כעת ישמחו אלפי הנוסעים במקום לגלות, כי החל מאמש - מהשעה 22:00, למשך כשבועיים - מבצעת החברה עבודות מקיפות לשיפוץ הכביש, בשונה מהטיפול העראי שנערך על ידה לאחר הפרסום הראשוני, ושלעתים יצר תלולית זפת על מקום הבור.

מטבע הדברים, עבודות אלו ייצרו עומס תנועה בכביש, אך זו השלכה כדאית מהתוצאה הצפויה עם סיום העבודות, של החזרת הכביש לתפקוד תקין ומתחייב.

מ'נתיבי ישראל' נמסר ל"כיכר השבת": "העבודות הללו, שנעשות כחלק מתוכנית עבודה סדורה לאחזקת הכביש, שתוכננה כבר בשנה שעברה... ימשכו כל השבועיים הקרובים (למעט השבת כמובן) לפי שיטת Stop and Go, על מנת לא לחסום את הכביש לחלוטין".

"מדובר בקטע של 1,200 מטרים, בין שתי הכיכרות, ובעבודות בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר