מאוחדת מובילה במספר המצטרפים בבני ברק

מהנתונים שנחשפים עולה כי קופת חולים מאוחדת סיימה את השנה עם הצטרפות שיא ומובילה בין כל קופות החולים. מנהל מחוז מרכז במאוחדת אלישע הוסמן: ״אנו רואים בכך אתגר ומחויבות כשבכוונתנו להמשיך ולפעול להעניק את שירותי הרפואה הטובים ביותר" (בריאות, שיווקי)

שר הבריאות ליצמן בחתימת ההסכם עם מעיניי הישועה. (צילום: יחצ)

ההשקעה והמאמצים הגדולים של מאוחדת בעיר בני ברק הוכיחה את עצמה והציבור מצטרף בהמוניו: על פי הנתונים שהתפרסמו עולה כי מאוחדת מובילה בכמות המצטרפים השנה בעיר בני ברק.

מנהל מחוז מרכז במאוחדת אלישע הוסמן בירך על הנתונים ואמר כי מזה שנים שמאוחדת מובילה בפרמטרים העיקריים. הוא ציין כי בולטת במיוחד ההובלה של מאוחדת בציבור החרדי, כאשר מאוחדת מהווה הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי בכל הארץ, והמגמה רק גדלה.

"השקענו בכל הארץ ובשנה האחרונה ביתר שאת גם בעיר בני ברק מאמצים גדולים ואנו מציעים כיום את השירות המקצועי הזמין והטוב ביותר. על פי הנתונים מאוחדת היא הקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי, ואנו רואים בכך אתגר ומחויבות בכל הארץ כשבכוונתנו להמשיך ולפעול להעניק את שירותי הרפואה הטובים ביותר". אמר.

הנתונים נחשפים כאשר שירותי מאוחדת מצויים בתנופת שיא. מלבד היותה מובילה במגזר החרדי מבחינה מספרית מאוחדת נבחרה בסקרי דעת קהל כקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי, והינה היחידה שאנשי צוותה הבכיר, כולל מנהלים בכירים ובעלי דרגות ותפקידים בכירים הינם חרדים.

במאוחדת מדגישים כי הובלתה בציבור החרדי הינה בין היתר הודות לקשר ההדוק עם הקהילה, כאשר אנשי מאוחדת פועלים בכל עיר ואם בישראל על פי הכוונת הרבנים ונותנים את כל שירותי הרפואה המקצועיים והאיכותיים.

בעיר בני ברק חוללה מאוחדת מהפכה של ממש. בשנה האחרונה הצטרפו למאוחדת כ-30 רופאים מומחים המוגדרים "כוכבים" ובהם מנהלי מחלקות בכירים וידועי שם, וכן פתיחת מרכז בריאות האישה חדשני במרפאת מרום שיר, פתיחת מרפאת הפגים, מינוי של מנהלי קשרי קהילה נוספים. כן הייתה מאוחדת הראשונה בחתימת הסכם שיתוף פעולה מלא עם בית החולים מעייני הישועה.

במהלך השנה חנכה מאוחדת מכון מרווח וחדשני להתפתחות הילד במרפאת מרום שיר בעיר. תחת קורת גג אחת ניתנים מגוון שירותי ההתפתחות לילד ובהם אבחון ובדיקת רופא התפתחותי. הטיפוליים הפרא-רפואיים של התפתחות הילד: קלינאי תקשורת בעברית ובאידיש, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, פסיכולוגית ועובדת סוציאלית. במכון ניתנים טיפולים פרטניים, הדרכות הורים וסדנאות התפתחותיות.

למאוחדת בבני ברק פריסה רחבה של 5 מרפאות: רחוב ירושלים, מרום שיר, אבני נזר, ויז'ניץ וקרית הרצוג. במאוחדת מתכוונים להמשיך ולפתח עוד את שירותי הרפואה בבני ברק, וכבר בחודשים הקרובים תחנוך מרפאה חדשה במתחם אוסם שהתאכלס לאחרונה במאות משפחות חדשות.

משה כהן סגן מנהל מחוז מרכז ומנהל המגזר החרדי במחוז אומר: "המספרים הפנומנליים המוכיחים כי מאוחדת מובילה במספר המצטרפים השנה בבני ברק, הם אות וכבוד ומוכיחים כי הציבור יודע להעריך שירות מקצועי ואדיב ללא פשרות. אנו מצויים בעיצומה של המהפכה והיא טרם הסתיימה".

מנהלת השיווק במחוז מרכז גב' שרון שניר אומרת: "מאוחדת מובילה בשנה האחרונה את שירותי הרפואה בבני ברק ואנו רואים את התוצאות בהצטרפותם של רבים מתושבי העיר. אנו שוקדים כל העת על מנת להמשיך ולפתח עוד את השירותים הרפואיים בהתאמה מלאה לצרכי המגזר".

הנהלת מאוחדת בברכה בלשכת שר התורה. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר