סיפרו שבנם חולה בסרטן וגרפו הון מתרומות

סיפור הזוי במיוחד של זוג הורים מפלורידה שגרמו לבנם בן ה-13 לחשוב שהוא חולה בסרטן מוח סופני, כדי לזכות בכספי התרומות שיגיעו אליהם. ההורים הנוכלים נעצרו (מעניין)

ההורים השקרנים (צילום: משטרת פלורידה)

רוברט וג'יני לונג, נעצרו ביום חמישי האחרון וכנגדם מתגבש לו כתב אישום המורכב מתשעה סעיפי הונאה ובסעיף של התעללות בילד.

הכל החל כשבני הזוג החליטו לפרסם כי בנם חולה במצב אנוש, ובכך לגייס תרומות שיגרמו להם להתעשר. ממחשבה למעשה הם הקימו עמוד מימון המונים באתר GoFundMe ופרסמו בפייסבוק מודעה שקוראת לאנשים עם לב רחום לתרום כדי להציל את הילד. על פי המשטרה, מחודש מאי 2017, חי בנם דוסון לונג, בידיעה כי הוא לוקה בסרטן מוח סופני.
בפוסט שפורסם בפייסבוק שלושה ימים לאחר חגיגות השנה האזרחית כתבה האם: "חיכיתי לפרסם את זה במשך כמה ימים. כמו שרובכם יודעים, נאמר לנו שזה יהיה נס אם דוסון יישאר איתנו עד לתחילת השנה. ובכן, עברו שלושה ימים מאז והוא בסדר. עדיין יש לו ימים טובים ורעים, אבל אנחנו הורים מבורכים ושמחים על כך שהוא הגיע עד כה".
בפרסום אחר, הביע האב עד כמה קשה לו לחיות בפחד שכל רגע עלול להיות הרגע האחרון בחייו של בנו אהובו דוסון.
השקר הדוחה והאכזרי הזה נחשף בעת שההורים ערכו מכירת חולצות בבית ספרו של דוסון, כמובן כדי לממן את הטיפולים הקשים שהוא עובר, אך שוטר שעובד בבית הספר סיפר לרשויות על ההורים, שעוררו את חשדו מכיוון שבנם נראה בריא.
משרד השריף של העיירה מסר בהצהרה לכלי התקשורת: "בן ה-13 בילה את שמונת החודשים האחרונים באמונה כי הוא עומד למות מסרטן המוח, אבל חקירה של משרד השריף חשפה כי התיקים הרפואיים שלו מוכיחים כי אין תיעוד להימצאותם של גידולים במוח".
לאחר שקלונם של בני הזוג התגלה לעין כל גולשים רבים כילו את זעמם על ההורים ברשתות החברתיות "כאמא לילד קטן שנלחם בסרטן, זה מרתיח אותי", זעמה אחת המגיבות. "אני מקווה שמי שיגדל בסוף את הילד יוכל לעזור לו להתגבר על הטראומה שבוודאות נגרמה לו".
האבא רוברט שלא כל כך אהב את החשיפה המפלילה ניסה לנקות את ידיו ולהאשים את אשתו בשקרים. "לא היה לי מושג שהיא כזו משוגעת כדי להמציא את זה [...] נכון לעכשיו אני מתחרט שאי פעם נתתי למישהו להיכנס לי ללב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר