במהלך טיסה לנתב"ג, ישראל נמחקה מהמפה

טראמפ הכריז כי ירושלים בירת ישראל? מסתבר שזה לא כל כך הרשים את חברת התעופה Royal Jordanian שמקיימת טיסות לישראל וממנה, אך לא מציגה אותה על המפה (תיירות)

מטוס של חברת Royal Jordanian (צילום: שאטרסטוק)

נוסעים ישראלים שהיו בדרכם על טיסה של חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן לנתב"ג, שמו לב כי על המפה המוצגת לנוסעים במהלך הטיסה ישראל לא נמצאת, כך דווח באתר 'ישראל היום'.

לטענת הנוסעים, מסלול הטיסה נפרש לעיניהם במסכים האישיים, אך בעוד שיעדים שאינם נמצאים במסלול הטיסה כמו דמשק וקהיר הוצגו במפה, ישראל כלל לא הוצגה, ואף לא אחת מעריה חרף לעובדה כי מפת ישראל נראית בשלמותה.

הנוסעים מספרים כי השימוש בחברת התעופה הירדנית הפך בשנים האחרונות לתחליף זול עבור רבים הטסים למדינות מזרח וצפון אמריקה, וכי ישראלים רבים טסים דרך ירדן ולאחר עצירה ביניים קצרה עולים על טיסה שמביאה אותם אל היעד הסופי אליו רצו להגיע.

אחד הנוסעים סיפר כי העובדה שחברת התעופה החליטה למחוק את ישראל מהמפה תוך כדי טיסה אליה, ושימוש במתקני התעופה שלה עוררה בו זעם רב.

ומה היה לחברה לומר? אחראי פניות הציבור בחברת רויאל ג'ורדניאן, נועם משולם, הגיב לדברים ואמר: "הערים מוצגות באופן רנדומלי והדברים לא נעשו בכוונת תחילה. מדובר במערכת אוטומטית וכשאני טסתי עם החברה לאחרונה אני יכול להגיד שראיתי ערים כמו ערד, באר שבע וכפר סבא. זה תלוי במסלול הטיסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר