מותג גלאם גלואו ההוליוודי הוא לא רק מסיכות

הכירי את תכשיר הלחות- GLAMGLOW LOWSTARTER תכשיר לחות המאיר את עור הפנים ומעניק מראה זוהר ברגע (יופי, שיווקי)

גלאם גלואו. (צילום: יחצ)

ברגע שהאור עולה, הוא אינו מתעמעם -. GLAMGLOW מחזיק את המפתח לעור קורן בזוהר עוצמתי.

GLOWSTARTER Mega Illuminating Moisturizer מציף את העור בחומצה היאלורונית, ויטמינים ונוגדי חמצון כמו גם בחלקיקי פנינים קורנים המטשטשים, מאירים ומבהירים את העור עם לחות אולטימטיבית הממשיכה ופועלת עם הזמן כהיילייטר השוטף את העור בפרצי אור, ומשפר את האיפור ואת מראה העור בגוון המחמיא לכולן.

הנקודות הגבוהות בתווי הפנים קורנות באור בהיר יותר והעור נדמה כמואר מבפנים ומלוטש עד שלמות. כל סוגי התאורה מחמיאים לפנים הודות ל- GLOWSTARTER. זהו התכשיר שלך להרוויה והארה במשיחה אחת!

יתרונות הקרם:

  • מעניק לחות
  • זוהר
  • ממריץ
  • קורן
  • מאיר
  • מעניק גוון

GLOWSTARTER מכיל:

ויטמינים, חומרים צמחיים, חומצה היאלורונית ו-TEAOXI Golden Root הייחודי של GLAMGLOW המחדש עור עמום ועייף. כתכשיר התיקון המהיר והאולטימטיבי, המרכיבים הצמחיים העוצמתיים של GLOWSTARTER מגבירים את הזוהר שלך עם מנה גדושה של ויטמינים מזינים ושפע של תה ירוק. חומצה היאלורונית מעודנת במיוחד מרווה את העור בגל של לחות.

מאזן הלחות של העור משתקם הודות לשילוב מרכיבים מרככים, בהם שמן חוחובה, חמאת שיאה וסרמידים, וכן קומפלקס הליפידים המיוחד שלנו המחזק את מחסום העור מפני גורמים תוקפים ומזהמים בסביבה. הפורמולה הרב-משימתית של GLAMGLOW מציפה באור את העור החלק והיפהפה ללא דופי.

מגיע ב-3 גוונים: Pearl Glow, Nude Glow, Sun Glow

הוראות שימוש:

משחי באחידות על הפנים לזוהר הוליוודי מיידי. ניתן לשימוש בנפרד או בשילוב עם המייקאפ האהוב עליך למגע נוסף של זוהר. ניתן לשימוש גם על הצוואר.

מחיר: 179 ₪ ל- 50 מ"ל

ניתן להשיג: ברשת חנויות אפריל בלבד

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית