מכללת מבחר: ללמוד על מנת להתקדם

חולמים על קידום בעבודה? רוצים לעלות דרגה בשכר? הגעתם לתקרת הזכוכית שמונעת ממכם לקבל תפקיד ניהולי בכיר ללא תואר ראשון? הפיתרון נמצא כאן ועכשיו במכללת מבחר (לימודים, שיווקי)

מכללת מבחר. (צילום: יחצ)

המחזור הראשון ללימודי 'תואר ראשון בשירותי אנוש ורב תחומי', שהחל את לימודיו בשנה שעברה, ממשיך לשנה נוספת של לימודים, אבל הסטודנטים במסלול זה כבר החלו לקצור את פירות עמלם.

יומיים בשבוע בשעות הערב במשך כשנתיים – זה כל מה שנדרש מהם בשביל להתקדם לתואר ראשון, לקידום לתפקידי ניהול בכירים ולשכר גבוה בהרבה מהממוצע. (במסלול הנשים – הלימודים מתקיימים יום אחד בלבד מרוכז בשבוע + 4 שעות להשלמת לימודי אנגלית).

"אל לימודי התואר האלו הגעתי לאחר בירורים והיכרות עם שאר המסלולים לתואר ראשון במקומות הלימוד השונים המיועדים למגזר החרדי' אומר ת. נויפלד, תלמיד המחזור הראשון ל'שירותי אנוש".

ת. נויפלד הינו אנליסט סייבר, העובד כראש צוות במשרד הבריאות. הוא פנה ללימודי התואר בכדי להתקדם בתפקיד ובשכר (משכורת גבוהה בכ-20% יותר מרגע קבלת התואר, גם בתפקיד הנוכחי בו הוא עובד כיום). "למרות המרחק הרב בין מקום מגורי לבני ברק, בחרתי במכללת מבחר כמקום המועדף עלי ללימודי התואר" – אומר נויפלד. "יתרון הזמן הקצר – שני ערבי לימוד בשבוע במשך כשנתיים – הינו יתרון מצוין המעניק לי אפשרות להתמיד בעבודה יחד עם לימודי התואר. ובלי לפגוע כמעט בלימוד 'כולל ערב' שמשתדל להתמיד בהם. כמו"כ נושאי הלימוד מעניקים לי כלים וידע תיאורטי ומעשי נרחב שעוזרים לי כבר היום בעבודתי עם צוות ומעניקים לי ראייה מיוחדת ותובנות חדשות איך לנהוג בכל מצב בעבודה."

יתרון נוסף שלדברי נויפלד היה שווה להרחיק לכת בשבילו עד למכללת מבחר: "ההקפדה של הנהלת המכללה על שמירת ערכי היהדות ועל הצביון החרדי ניכרת מאד במהלך הלימודים, גם בתכני הלימוד וגם בהתנהלות באופן כללי, וזה אחד הדברים שהיו חשובים לי מאד בבחירת מקום הלימודים..."

בימים אלו נמשכת ההרשמה לגברים / נשים – לקראת המחזור השני של 'תואר ראשון בשירותי אנוש ורב-תחומי', אז אם גם אתם נמצאים במקום בו אתם רואים שיש לכם לאן להתקדם ורוצים לעשות את זה בדרך המהירה והטובה ביותר – זה הזמן שלכם לתואר ראשון שיעניק לכם אפשרות לקפוץ למשרת ניהול בכירה ולמשכורת מכובדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר