שברים בכל הגוף

זוג הורים נעצרו בחשד להתעללות בתינוקם

פעוט בן שלושה חודשים הובא לבית החולים לניאדו בנתניה שם אובחן כסובל משברים בכל גופו. ההורים שאינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה נעצרו והחקירה בעיצומה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שני הורים בני 26 ו-29 מנתניה נעצרו אמש (שני) בחשד להתעללות קשה בבנם הפעוט בן השלושה חודשים, שהגיע לבית החולים לניאדו שבעיר כשעליו סימני חבלה. על פי המשטרה, התינוק סובל משברים מרובים בכל חלקי גופו.

כמו בכל מקרה דומה, בית החולים דיווח מיד למשטרה על הממצאים וההורים נעצרו בחשד לכאורה להתעללות בבנם. הם הכחישו כי תקפו אותו, אך לא סיפקו הסברים מניחים את הדעת לשברים שהתגלו אצל בנם

הבוקר יובאו החשודים שאינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפ"ת.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת במטרה להבין האם הפעוט אכן עבר התעללות כפי שנראה מהבדיקה הרפואית. עובדות סוציאליות משירותי הרווחה בעיריית נתניה נמצאות בבית החולים ועוקבות מקרוב אחר מצב התינוק.

מעיריית נתניה נמסר כי "המשפחה אינה מוכרת עד כה לשירותי הרווחה ולא התקבלו דיווחים קודמים על אודותיה. עם קבלת הפרטים מבית החולים ליוו עובדים סוציאליים את המקרה מקרוב, לרבות שהייה לצד התינוק בבית החולים. אנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם הגורמים הרפואיים, חוקרי המשטרה ובני המשפחה. בשלב זה אנו ממתינים להשלמת החקירה. נמשיך לעקוב וללוות את המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר