צפו בווידאו

אמו הישראלית של המחבל: "תסגיר את עצמך"

בשיחה עם כתבים בביתה שבחיפה אמרה האם כי היא הבחינה בעבר שבנה עבד אל כרים "בעייתי ואלים" ושמאז האירוע היא לא מפסיקה לבכות, והתחננה כי יסגיר את עצמו לישראל • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קריאתה הנואשת של אם המחבל (צילום:חדשות כאן, תאגיד השידור הישראלי. תמונות המחבל ואמו: ynet / מתוך פייסבוק)

אמו של המחבל הערבי-ישראלי עבד אל כרים עאדל עאסי, שרצח את איתמר בן גל בטרמפיאדה באריאל, מגנה היום (שלישי) את מעשיו וקוראת לו להסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון הישראלים.

האם המתגוררת בחיפה, בשנות ה-40 לחייה, אמרה על בנה בן ה-19 שהתגורר בתל אביב-יפו: "אין לבני זכות לפגוע באף אחד. אני מגנה את מה שעשה וקוראת לו להסגיר את עצמו כי המעשה שעשה לא יעזור לאף אחד. להיפך", הוסיפה האימא ההמומה, "הוא הורס את עצמו והרס את הכול".

בשיחה עם כתבים בביתה שבחיפה היא הוסיפה שבעבר כבר הבחינה שבנה בעייתי ואלים, ותיארה שמאז האירוע היא לא מפסיקה לבכות.

לדבריה, "40 יום לאחר שהוא נולד, לקחו אותו ממני, ורק כעבור 16 שנים ראיתי אותו. לא האמנתי שזה הבן שלי. אני רוצה להמשיך את החיים שבחרתי לעצמי, רחוקה מזה. זה קשה לי".

הסריקות אחר המחבל (צילום: יאיר שגיא, ynet. תמונה: Ben Dori/Flash90)

כזכור, עבד אל כרים נולד לאם ערבייה ישראלית ולאב פלסטיני, עבר במשך שנות חייו בין שכם, חיפה ויפו וזוהה על ידי גורמי הרווחה כמקרה סוציאלי מובהק. בשל כך הוא ף קיבל סיוע מתמשך משלל ארגונים חברתיים, ביניהם 'בית השאנטי' בתל אביב.

אתמול, לאחר שדקר למוות באכזריות את איתמר בן גל בכניסה לעיר אריאל, נדרס במכוון בידי רכב בו נהג חייל שזיהה אותו, אך הצליח להימלט ככל הנראה בעזרת מכונית שהמתינה לו מראש.

אם המחבל (צילום: חדשות 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר