"אני נגעלת"

רוצה להתגרש מבעלה כי "שכח לסגור קופסת חרקים"

בני הזוג שחיים יחד כבר שלושים שנה הולכים לקראת פירוק החבילה לאחר שסבלנותה של האישה ביחס לתחביב החרקים של הבעל פקעה כששכח לסגור קופסת חרקים (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

אשה בשנות החמישים לחייה הגישה בקשה לפתיחת תיק גירושין מבעלה, במשך שלושים השנים האחרונות, בטענה כי היא סובלת רבות מתחביבו המוזר של בעלה לאגור ולאסוף חרקים וזוחלים למיניהם.

האשה שסבלה במשך שנות נישואיה מאותם חרקים, פנתה לעו"ד בבקשה להתגרש מבעלה. "החרקים השתלטו לו על החיים, הם נכנסו למיטות שלנו, לאוכל שלנו, אני נגעלת ואינני מוכנה לסבול את זה", אמרה האשה.

האשה שכשנישאה לבעלה ידעה על תחביבו הזיאלוגי עשתה איתו תנאי ברזל טרם הנישואין שמאפשר לו להמשיך בתחביבו, בתנאי שיעשה את זה במקומות סגורים ומרוחקים ממנה, מאחר והיא נגעלת מאותם זוחלים.

לטענת האשה, תאבונו הרב של הבעל שרצה להרחיב את האוסף, גרם לו להפר את התנאי היחיד, והוא יצא לעיתים תכופות לשדות המושב בו הם התגוררו וחזר עם זוחלים, פשפשים ושאר חרקים שהפכו להיות בני בית יחד איתו ועם אשתו ושני הילדים.

המקרה ששבר את גב הגמל (שלמה) היה אותו בוקר אליו התעוררה האשה בבהלה כשחשה שכל גופה מלא בזוחלים שיצאו מאחד המתקנים שסידר להם בעלה, שבמקרה שכח לסגור את המכסה...

באותו רגע החליטה האשה שזה או הם או היא, ומאחר והיא מכירה את אהבתו לאותם חרקים היא החליטה להפריד כוחות ולהתגרש.

עורכת הדין שאחראית על הליך הגירושין הודתה כי במהלך כל שנות עבודתה היא ראתה אינספור סיפורים, וחלקם אף מוזרים אך הסיפור הזה יוצא דופן. לטענתה, לאשה היתה סבלנות רבה אך הבעל במקום לכבד את זה ניצל את זה וכעת החלטתה היא סופית והבעל שלא רוצה בגירושין יאלץ להסכים להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר