תקיפה אלימה

כך הכו שני התוקפים את המוכר במוט • צפו

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים תושבי ראשל"צ שתקפו מוכר בחנות נוחות וגרמו לפציעתו זאת בשל וויכוח שהתעורר ביניהם בגלל מצית • צפו בתיעוד רגעי התקיפה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש אתמול (שני) נגד שני תושבי ראשל"צ (19,22) בגין תקיפה של מוכר בחנות נוחות בתחנת דלק, ברחוב פרימן יעקב בראשל"צ.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בסוף השבוע, על שני גברים שנכנסו לחנות נוחות, תקפו את המוכר וגרמו לפציעתו. כתוצאה מהתקיפה, פונה המוכר לבית החולים אסף הרופא, כשהוא פצוע באורח קל.

כוח משטרה שהגיע למקום פתח בסריקות, ולאחר זמן קצר אותרו ונעצרו שני החשודים במעשה. בזמן מעצרם תקף אחד החשודים את השוטר שעצר אותו.

עם סיום חקירת משטרת ישראל ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשודים, הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינם.

על פי כתב האישום, הנאשמים הגיעו לחנות הנוחות כשהם תחת השפעת אלכוהול וביקשו מהמוכר במקום להשתמש במצית. המוכר סרב לבקשתם וכתוצאה מכך התפתח ויכוח במהלכו גידפו הנאשמים את העובד.

לאחר מספר דקות הוציא אחד הנאשמים כסף מכיסו ושילם למוכר עבור מצית, וקיבל לידיו מצית ועודף. או אז טען הנאשם כי לא קיבל מצית ושוב החל ויכוח שבסיומו הגיש המוכר לנאשמים מצית נוספת והם עזבו את המקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי מספר דקות לאחר מכן חזרו הנאשמים למקום והחלו שוב לגדף את המוכר, במהלכו נגע אחד הנאשמים בסנטרו של המוכר. בתגובה תפס המוכר בשרוול חולצתו של הנאשם והיכה אותו במכות אגרוף בפניו ובראשו.

בתגובה, החל הנאשם השני להכות את המוכר במכות אגרוף, והשניים החלו להשליך לכיוונו של המוכר חפצים שונים אשר פגעו בו.

בהמשך לכך, נכנס אחד הנאשמים מעבר לדלפק הקופה והחל להכות את המוכר במכות אגרוף, כאשר חברו נכנס גם הוא מעבר לדלפק והשליך לעבר המוכר מעמד מברזל. הנאשמים המשיכו להכות את המוכר במכות אגרוף, באמצעות מלקחיים ובמוט מברזל, ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

כאמור החשודים נעצרו, ואתמול הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינם ובקשה לעצרם עד לתום ההליכים בגין תקיפה וחבלה ממשית ולאחד מהנאשמים גם בגין תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר