הטיפים של ג'ונסונס לשעת חפיפה מוצלחת ונעימה

רוצה להפוך את זמן האמבטיה של הנסיכה שלך לזמן איכות כיף לך וגם לה? ג'ונסונס®, מותג מוצרי התינוקות המוביל, מגיש לך כמה הצעות וטיפים לזמן חפיפה מוצלח ונעים לכל הצדדים (צרכנות, שיווקי)

ג'ונסונס. (צילום: יחצ)

משחק אטרקטיבי מיוחד לאמבטיה יכול לסייע לך לטפל בניחותא בשיער של הקטנה בלי שהיא תגלה חוסר סבלנות. גם כשהיא עסוקה במשחק, השתדלי לחפוף את השיער בצורה עדינה שלא תציק לה.

השמפו והסבון הם חומרי גלם מצוינים לבועות סבון, ואם תוסיפי קצף אמבט – החגיגה תהיה מושלמת לגמרי. משחק בבועות סבון מסוגל להעסיק את הילדה שעה ארוכה ולגרום לה לחוויה מהנה במיוחד.

הפכו את האמבטיה לחלק ממשחק דמיון קסום: המשחקים הם הדגים והסירות ששטים במים, ספל או קערה הופכים לאי טרופי או לארמון קסום ומלא קצף, והבת שלך היא הנסיכה, כמובן.

הילדה מסרבת לצאת מהאמבטיה? כנראה היא באמת נהנתה... המשיכו את משחק הדמיון שלכם גם הלאה: המגבת יכולה להפוך לשטיח יוקרתי, הפיג'מה לגלימה והמיטה לטרקלין נסיכותי מפואר.

באופן כללי, כדאי להתייחס לחפיפה כפעילות כיפית שמצפים לה בסוף היום, ולא כמטלה טכנית שחייבים לבצע. אם תציגי אותה בצורה הזו, הילדה תלמד לחכות לה וליהנות ממנה.

סיימתן? הילדה נקייה, ריחנית ומסורקת? לפני שהולכים לישון, אל תשכחו לעבור ליד המראה ולנפנף לשלום לנסיכה הרעננה שתראו שם...

ג'ונסונס® מציגים את סדרת 'טיפות של ברק' – סדרת טיפוח ייעודית לילדות, לשיער רך ומבריק לאורך כל היום.

בסדרת 'טיפות של ברק' שמפו, מרכך ותרסיס מרכך מתיר קשרים. כל אחד מהמוצרים מכיל נגיעות של פרוטאין משי וטיפה של שמן ארגן, המסייעות להחזרת הברק הטבעי לשיער כבר מהשימוש הראשון.

הניחוח הקסום של 'טיפות של ברק', יחד עם הברק, המראה הבריא והשיער הרך והקל לסירוק, מאפשרים לך ולנסיכה שלך שעה של הנאה, ניחוח נעים ומראה מטופח, מבריק ומלא חיים לאורך כל היום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית