נפגע מג'יפ

מודיעין עילית: ילד בן 7 פונה במצב אנוש לבית החולים

תאונה קשה בעיר החרדית מודיעין עילית: ילד בן שבע נפצע באורח אנוש לאחר שנפגע מג'יפ • כוחות ההצלה פינו את הילד תוך כדי פעולות החייאה וכשהוא במצב אנוש (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: מד"א)

תאונה קשה בעיר החרדית: ילד כבן שבע נפצע אחר הצהריים (שלישי) באורח אנוש כתוצאה מפגיעת ג'יפ ברחוב משך חכמה במודיעין עילית. שמו של הילד לתפילה: משה בן ציפורה.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה מצאו את הילד כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ומחוסר הכרה וביצעו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו.

הילד פונה לבית החולים תל השומר במצב קשה מאוד. נהג הרכב עוכב לחקירה.

משה דהן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי ראשון לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה הענקתי טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לילד הולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת ג'יפ.

"תוך כדי הטיפול בזירת התאונה הצטרפו אלי חובשים נוספים וצוות אמבולנס ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש וללא הכרה".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 16:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב משך חכמה במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילד".

מהמשטרה נמסר כי "במודיעין עילית אירעה תאונת דרכים, נהג רכב פרטי פגע בילד שחצה את הכביש. הילד פונה במצב קשה (על פי גורמי רפואה) לבית חולים תל השומר, כוחות משטרה במקום עיכבו את הנהג ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר